MINT - Agencja Marketingowa » Content marketing – dlaczego jest tak ważny na Twojej stronie WWW?
Profesjonalne prowadzenie fanpage m.in. na Facebook, Instagram czy Twitter, tworzenie responsywnych stron internetowych, pisanie tekstów, reklama na Facebooku oraz Adwords.
agencja interaktywna, marketing internetowy, prowadzenie fanpage, facebook dla firm, obsługa fanpage, instagram, reklamy adwords, responsywne strony internetowe
17107
post-template-default,single,single-post,postid-17107,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Content marketing – dlaczego jest tak ważny na Twojej stronie WWW?

prowadzenie fanpage

Content marketing – dlaczego jest tak ważny na Twojej stronie WWW?

W zdobywaniu nowych i utrzymywaniu dotychczasowych klientów kluczową rolę odgrywa umiejętność nawiązania z nimi dobrej, długotrwałej i dwustronnej relacji. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów realizowania tego celu jest content marketing. Na czym polega jego strategia? Jakie korzyści może przynieść Twojej firmie?

 

Atrakcyjne i wartościowe treści

Content marketing, nazywany też marketingiem treści, jest strategią polegającą na docieraniu do klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i wartościowych treści, skierowanych do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców. Na skuteczność content marketingu wpływa fakt, że zgodnie z wieloma badaniami, aż 80% konsumentów preferuje otrzymywanie informacji o produktach i usługach w innych formach niż tradycyjne reklamy. W tym znaczeniu marketing treści ma na celu odpowiadać na potrzeby Twoich obecnych i przyszłych klientów.

Najpopularniejsze formy content marketingu

Strategie content marketingowe realizowane są na różne sposoby. Do najpopularniejszych form należą poradniki oraz artykuły eksperckie i sponsorowane publikowane na blogu na stronie WWW. W swoich działaniach możesz wykorzystywać też e-newslettery, czyli dzielenie się przydatnymi informacjami za pomocą poczty elektronicznej. Coraz częściej w marketingu treści wykorzystywane są też takie formy jak video blogi, podcasty, ebooki, aplikacje mobilne czy webinary. Możliwości jest wiele – pamiętaj jednak, że bez względu na kanał komunikacji treści muszą być w pełni unikalne i jak najbardziej wartościowe z punktu widzenia klientów.

Ogromny potencjał content marketingu

Content marketing to narzędzie, dzięki któremu możesz budować pozytywny wizerunek swojej firmy. Publikując atrakcyjne treści, kreujesz siebie na godnego zaufania eksperta w danej dziedzinie. Dzięki temu łatwiej będzie Ci sprzedać swoje produkty lub usługi. Pamiętaj też, że unikalne treści są wartościowe nie tylko dla odbiorców, ale i dla wyszukiwarek, co ma szczególne znaczenie w pozycjonowaniu Twojej strony. Skutecznie działania content marketingowe pozwolą Ci też nawiązać długotrwałe, partnerskie i oparte na emocjach relacje z odbiorcami. W ten sposób pozyskasz lojalnych klientów, którzy stworzą oddaną społeczność Twojej marki. Oprócz tego, skuteczne kampanie marketingu treści generują nawet trzykrotnie więcej leadów niż tradycyjne działania promocyjne.

Spodobał się artykuł?

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowościach!