MINT - Agencja Marketingowa » Optymalizacja treści pod SEO – na czym polega?
Profesjonalne prowadzenie fanpage m.in. na Facebook, Instagram czy Twitter, tworzenie responsywnych stron internetowych, pisanie tekstów, reklama na Facebooku oraz Adwords.
agencja interaktywna, marketing internetowy, prowadzenie fanpage, facebook dla firm, obsługa fanpage, instagram, reklamy adwords, responsywne strony internetowe
16591
post-template-default,single,single-post,postid-16591,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Optymalizacja treści pod SEO – na czym polega?

strony internetowe poznań

Optymalizacja treści pod SEO – na czym polega?

Kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania jest odpowiednia optymalizacja strony. Odnosi się ona do kodu, grafik, jak i treści zawartych w witrynie. I to właśnie tekstom, wpływającym na pozycję strony w wyszukiwarce, przyglądamy się dziś bliżej. Jakie treści publikować na stronie firmowej, by była przyjazna nie tylko robotom Google, ale też jej użytkownikom?

 

Tytuł i opis strony

Zarówno w przypadku tytułu, jak i opisu strony warto zadbać o zwięzłość treści i umieszczenie w niej najważniejszych słów kluczowych wybranych do pozycjonowania. Największą wartość dla robotów mają te treści tytułu i opisu, które znajdują się jak najbliższej lewej strony.  

Nasycenie słowami kluczowymi 

Treść strony powinna odzwierciedlać jej tytuł oraz zawierać słowa kluczowe, na które jest ona pozycjonowana. Ich ilość nie powinna przekraczać jednak 5 % objętości całego tekstu. Dzięki temu treści są maksymalnie naturalne, a jednocześnie czytelne dla robotów.

Unikalne teksty 

Dobre treści na stronie WWW to takie, które tworzone są przez ludzi i z myślą o użytkownikach. Optymalizując witrynę warto więc pamiętać, by publikowane na niej teksty były unikalne. Sygnałem ostrzegawczym dla robotów są nie tylko teksty kopiowane, ale także te wyjątkowo krótkie. Optymalizacji znacznie bardziej sprzyjają dłuższe, wartościowe teksty.

Formatowanie treści 

Nie bez znaczenia jest też sam sposób formatowania treści na stronie WWW. W tym celu warto korzystać z nagłówków – od h1 do h6. Najważniejszym z nich jest nagłówek h1, który powinien znaleźć w tekście nie więcej niż jeden raz. Pozostałe mogą pojawić się w nim nawet kilkukrotnie. Dobrze, jeśli w nagłówkach zostaną wyróżnione słowa kluczowe, co dodatkowo zwiększy wartość strony w wynikach wyszukiwania. 

Atrybuty obrazków

Dużą rolę w optymalizacji strony WWW odgrywają też obrazki zamieszczone na stronie. W ich opisach powinny być zawarte atrybuty alt i title, wykorzystujące przyjęte przez nas słowa kluczowe, dopasowane jednocześnie do treści samych obrazków.

 

Spodobał się artykuł?

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowościach!