MINT - Agencja Marketingowa » Typy stron internetowych
Profesjonalne prowadzenie fanpage m.in. na Facebook, Instagram czy Twitter, tworzenie responsywnych stron internetowych, pisanie tekstów, reklama na Facebooku oraz Adwords.
agencja interaktywna, marketing internetowy, prowadzenie fanpage, facebook dla firm, obsługa fanpage, instagram, reklamy adwords, responsywne strony internetowe
16573
post-template-default,single,single-post,postid-16573,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Typy stron internetowych

projektowanie_stron_www

Typy stron internetowych

Internet to potężne medium, którego potencjał dostrzega większość współczesnych przedsiębiorców, chcących docierać ze swoimi usługami i produktami do szerokiego grona klientów. By skutecznie korzystać z możliwości, jakie daje internet, konieczne jest rozróżnienie najpopularniejszych rodzajów stron WWW pod względem zawartości merytorycznej i oferowanych funkcjonalności. Po które kanały komunikacji marki mogą sięgać, by realizować przyjęte cele marketingowe?

 

Klasyczna strona firmowa

Jak sama nazwa wskazuje, firmowa strona WWW, służy prezentowaniu informacji o firmie oraz oferowanych przez nią produktach i usługach. Zamieszczony na stronie formularz umożliwia potencjalnym klientom nawiązanie kontaktu z marką. Oprócz tego, w zależności od charakteru działalności firmy, na jej stronie firmowej mogą znaleźć się też takie elementy jak galeria produktów, aktualności, system rezerwacji i wiele innych.

Blog firmowy

Coraz więcej firm decyduje się również na prowadzenie własnego bloga. Nie bez powodu – stanowi on bowiem doskonałe narzędzie do nawiązywania bliższych relacji z klientami i budowania pozycji eksperta w swojej dziedzinie. Dodatkowo, blogi pełnią jeszcze jedną bardzo ważną rolę. Często aktualizowane i bogate w treść strony mają wyższą pozycję  wyszukiwarkach internetowych.

Sklep online

Zadaniem sklepów internetowych jest umożliwienie klientom wyszukiwanie interesującego ich towaru oraz zamówienie go. Z punktu widzenia przedsiębiorców, sklep online daje szansę na redukcję wydatków związanych z zatrudnieniem personelu, jak i docieranie do klientów w kraju i poza nim. Podczas projektowania internetowych sklepów marek, ważną rolę odgrywa funkcjonalność serwisu oraz przejrzystość informacji związanych z zamówieniem.

Landing page

Strony typu landing page to proste strony internetowe, na które użytkownik trafia po kliknięciu w określony link reklamowy. Zadaniem docelowych stron jest realizowanie konkretnego celu, którym może być rejestracja klienta w serwisie, zakup produktu lub usługi bądź pozostawienie swoich danych kontaktowych.

Media społecznościowe

Ogromną rolę w nowoczesnym marketingu odgrywa obecność marek w mediach społecznościowych. Większość przedsiębiorstw posiada swoje profile w takich portalach jak Facebook, Instagram, Pinterest czy Twitter, dzięki którym mogą bezpośrednio komunikować się z obecnymi  klientami, poszerzać grono odbiorów, jak i wprowadzać zmiany bazujące na zebranych od nich sugestiach. Dzielenie się wartościowymi treściami z fanami to doskonały sposób na budowanie świadomości marki, jak i kreowanie zapotrzebowania na oferowane przez nią produkty i usługi.

Spodobał się artykuł?

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowościach!