MINT - Agencja Marketingowa » Zalety landing page`a
Profesjonalne prowadzenie fanpage m.in. na Facebook, Instagram czy Twitter, tworzenie responsywnych stron internetowych, pisanie tekstów, reklama na Facebooku oraz Adwords.
agencja interaktywna, marketing internetowy, prowadzenie fanpage, facebook dla firm, obsługa fanpage, instagram, reklamy adwords, responsywne strony internetowe
16579
post-template-default,single,single-post,postid-16579,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Zalety landing page`a

responsywne strony internetowe

Zalety landing page`a

Większość współczesnych przedsiębiorców ma świadomość korzyści związanych z prowadzeniem marketingu w internecie. Posiadanie własnej strony online to dziś dla nich nie tyle co możliwość, a wręcz konieczność, pozwalająca na docieranie do potencjalnych odbiorców. Ważną rolę w strategii marek, poza klasycznymi stronami, odgrywają strony typu landing page. Czym są? Czemu służą? Dlaczego firmy powinny w nie inwestować?

 

Miejsce styku marki z klientem 

Landing page, nazywana również stroną docelową, to miejsce w które za pomocą płatnych lub bezpłatnych działań kierowany jest potencjalny klient w celu zaprezentowania mu usługi lub produktu marki. W zależności od strategii przyjętej przez firmę, landing page ma za zadanie realizację określonego celu. Może nim być generowanie leadów, zachęta do kontaktu telefonicznego lub mailowego, przejście na bloga firmowego czy zapoznanie się klienta z dostępną ofertą.

Projektowanie landing page`a

By landing page przyciągał uwagę potencjalnego odbiorcy, musi być odpowiednio zaprojektowany. Kluczowym elementem każdej strony docelowej jest zachęcający nagłówek, przedstawiający korzyści, na jakie może liczyć klient po skorzystaniu z oferty. Dużą rolę w projektowaniu stron typu landing page odgrywają też zdjęcia wysokiej jakości, podkreślające atuty produktów oraz atrakcyjne teksty, zachęcające klienta do podjęcia konkretnej akcji. Skuteczność landing page`a zależy też od danych kontaktowych, które należy umieszczać w widocznym miejscu strony. 

Korzyści dla marek

Zastosowanie landing page`a daje markom szereg korzyści. Przede wszystkim, z pomocą strony docelowej generowany jest wartościowych ruch, służący rozprzestrzenianiu informacji o ofercie firmy wśród sprecyzowanej grupy odbiorców. Mini strony sprzedażowe, którymi są landing page`e, są przy okazji tańsze w realizacji od klasycznych stron firmowych. Jednocześnie znacznie lepiej wspierają proces pozycjonowania, co związane jest z nową nazwą domeny, na której powstają oraz unikalnymi treściami, które są na nich publikowane.

Spodobał się artykuł?

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowościach!