MINT - Agencja Interaktywna - MINT - Prowadzenie facebook | Strony www Poznań | Reklama Google Ads
Profesjonalne prowadzenie fanpage m.in. na Facebook, Instagram czy Twitter, tworzenie responsywnych stron internetowych, pisanie tekstów, reklama na Facebooku oraz Adwords.
agencja interaktywna, marketing internetowy, prowadzenie fanpage, facebook dla firm, obsługa fanpage, instagram, reklamy adwords, responsywne strony internetowe
18165
post-template-default,single,single-post,postid-18165,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Słownik marketingowy część II

strony internetowe poznań

Słownik marketingowy część II

Zachęcamy do zapoznania się z drugą częścią naszego słownika marketingowego!

Marketing afiliacyjny – inaczej program partnerski, który opiera się o współpracę sprzedawcy z partnerem. Marketing afiliacyjny najczęściej objawia się w postaci banerów reklamowych na różnych stronach internetowych. Banery generują zysk, a sprzedawca w zamian za pomoc dzieli się z partnerem prowizją, co zapewnia obustronną korzyść.

META tagi – znaczniki zamieszczane w kodzie HTML, w sekcji nagłówkowej. Dzięki nim można opisać zawartość strony m.in. dla robotów. Wyróżnia się trzy typy meta tagów: meta description, meta keywords i i meta robots. Pierwsze i drugie wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, a trzecie stosuje się w kodzie strony internetowej.

Mobilna wersja strony – strona internetowa wyświetlana na przykład na smartfonach czy tabletach. Powinna być dostosowana do możliwości mobilnych urządzeń, które zazwyczaj mają mniejsze ekrany i wymagają dostosowania rozmiarów wyświetlanych treści. Dbanie o mobilną wersję naszej strony internetowej gwarantuje zwiększenie zainteresowania odbiorców stroną www.

Networking – obecnie to jedno z najskuteczniejszych narzędzi służących rozwijaniu biznesu. Networking polega przede wszystkim na wymianie informacji i poznawaniu ekspertów z różnych dziedzin. Efektem networkingu często jest podejmowanie współpracy i podpisywanie kontraktów.

Newsletter – forma informacji regularnie rozsyłanych do zainteresowanych użytkowników. Newsletter umożliwia utrzymanie kontaktu z potencjalnym lub stałym klientem. Przesyłana informacja może dotyczyć nowości dostępnych w sklepie, aktualnych rabatów, aktualności czy informacji typu “co u nas słychać”. Dzięki newsletterowi można przypomnieć klientowi o swoim istnieniu i zachęcić do zajrzenia na naszą stronę internetową.

OBL – tak zwane linki wychodzące, czyli takie, które przekierowują użytkownika z naszej strony na inną domenę. Warto pamiętać o tym, by nie umieszczać na stronie zbyt wielu linków wychodzących, ponieważ strona może być wówczas gorzej pozycjonowana w wyszukiwarkach.

Optymalizacja stron – dostosowywanie treści i kodu pod różnymi względami – optymalizacja może dotyczyć na przykład kodu, treści, grafik czy metadanych. Optymalizacja umożliwia stworzenie maksymalnie funkcjonalnej strony internetowej, która ułatwia dotarcie naszej oferty do klienta. Optymalizacja wpływa również na przykład na czas ładowania się strony www oraz na lepsze pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. Warto dostosowywać treści do klienta – dzięki temu można też określić, czy przekaz i widoczność są wystarczająco czytelne dla potencjalnego zainteresowanego.

Pliki cookies – dane informatyczne, które są przechowywane na komputerze podczas odwiedzania stron www. Dane te umożliwiają gromadzenie informacji statystycznych

Pozycjonowanie – ogół działań, które mają na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarkach. W pozycjonowaniu stosuje się m.in. frazy, dzięki którym można zwiększyć popularność strony.

Product placement – z języka angielskiego: promowanie produktu. Product placement ma na celu zachęcić odbiorcę do zakupienia produktu bez stosowania otwartej reklamy. Product placement może przybierać różne formy, na przykład prezentowania danego produktu w filmach czy serialach. Często również zachęca się gwiazdy do promowania danego produktu i stosowania go na co dzień.

Precle – proste teksty, które zawierają bardzo dużo słów kluczowych. Z punktu widzenia copywritingu są najmniej wartościowe, ponieważ pisze się je nie dla ludzi, ale dla robotów wyszukiwarek.

Remarketing – jeden z najlepszych sposobów docierania do potencjalnych klientów. Mówiąc ściślej, to kampania, która jest stworzona z myślą o konkretnych klientach. Prezentowana oferta powinna być dostosowana do tego, czego w internecie szuka odbiorca.

RTM (Real Time Marketing) – marketing dziejący się w czasie rzeczywistym. RTM to odpowiedź firm na bieżące wydarzenia z polityki, życia społecznego czy kulturalnego. Błyskawiczne, chwytliwe reakcje odpowiadają na potrzeby klientów, wpływają na zwiększenie zasięgów i rozpoznawalności marki oraz jej autentyczności.

Ruch organiczny – bezpłatny ruch generowany na stronach internetowych na podstawie haseł wpisywanych przez użytkowników w wyszukiwarkach. Ruch organiczny można zwiększać naturalnie m.in. poprzez publikowanie ciekawych treści czy dodawanie tagów.

SPODOBAŁ SIĘ ARTYKUŁ?

Zapisz się do newslettera i otrzymuj regularne powiadomienia o nowych wpisach!