ChatBot
ChatBot
Firmy z niemal każdej branży doceniają potencjał mediów społecznościowych. Od niedawna, w budowaniu nowoczesnych strategii marketingowych, wykorzystywany jest także Facebook Messenger. Komunikator, którego regularnie używa ponad 1,2 miliona osób na całym świecie, to doskonałe narzędzie do obsługi klienta oraz promowania produktów marki. Przekonaj się o tym, realizując usługę
Choć boty nie są żadną innowacją technologiczną – z powodzeniem używane były w czasach pierwszych komunikatorów – to stanowią nowość wśród narzędzi marketingowych. Ich wykorzystanie przez firmy otwiera wiele nowych perspektyw. W jaki sposób? Cóż, wystarczy wspomnieć, ze dzięki botom Twoja marka może znacząco zwiększyć swoją konkurencyjność. Boty, czyli proste programy komputerowe, odróżniają się od innych form komunikacji wysokim poziomem automatyzacji. To umożliwia zaoszczędzenie czasu – teraz już nie musisz sam odpowiadać na powtarzające się pytania. Bot zrobi to za Ciebie!
Korzyści
Z pomocą sztucznej inteligencji komunikacja z klientem weszła na wyższy poziom – boty przejęły dotychczasowe funkcje ludzi, zapewniając szybki i bezpośredni kontakt marki z klientem i klienta z marką.
szybka i sprawna reakcja na zapytania klientów,
prowadzenie komunikacji kanałem doskonale znanym użytkownikom,
możliwość pełnej konfiguracji bota,
oszczędność czasu i kosztów związanych z moderacją odpowiedzi,
szybsza obsługa złożonych zamówień,
budowanie wizerunku nowoczesnej firmy,
wzrost sprzedaży poprzez wysyłanie wiadomości ofertowych,
rozpoznawanie preferencji klientów.
Korzyści
Z pomocą sztucznej inteligencji komunikacja z klientem weszła na wyższy poziom – boty przejęły dotychczasowe funkcje ludzi, zapewniając szybki i bezpośredni kontakt marki z klientem i klienta z marką.
szybka odpowiedź na pytania i wątpliwości,
lepszy dostęp do oferty sklepu,
bieżące monitorowanie złożonych zamówień,
prowadzenie rozmowy z używanej aplikacji,
swobodna atmosfera rozmowy.
WYKORZYSTAJ
Nasz. Twojej firmy. Biznesu, który przyniesie dochody, jeżeli tylko na to pozwolisz.
Zawsze warto próbować. Pokażemy Ci, jak.
Kompleksowa
Opracowaniem struktury
działania bota
Przygotowaniem różnych
scenariuszy działań
Wdrożeniem struktury
do Messenger’a
Testowaniem bota
Dostarczeniem bota
nawet w 5 dni
Indywidualną wyceną
usługi
INNOWACJA
Dzięki botom do Facebooka zbudujesz silne relacje z potencjalnymi klientami, usprawnisz proces zamawiania produktów swojej marki oraz zadbasz o wysoką jakość obsługi posprzedażowej.
Skorzystaj z możliwości z nowoczesnych narzędzi marketingowych. Teraz. Zanim to zrobi konkurencja.
Chatbot
Chatbot to jedna z najlepszych opcji do wykorzystania na fanpage na Facebooku. Dzięki niemu możesz spersonalizować komunikację i szybciej dotrzeć do klienta. Chatbot jest też bardzo cenny z punktu prowadzenia fanpage, ponieważ pozwala na lepsze zebranie informacji. To z kolei może przydać się w późniejszym procesie optymalizacji. Zachęcamy do skorzystania z naszej usługi chatbota, którą możemy przeprowadzić zarówno w ramach oferty prowadzenia facebooka, jak i osobno. Nasza agencja reklamowa w Poznaniu przygotuje dla Ciebie bota z różnym scenariuszem działań, wdroży go do aplikacji Messenger, przetestuje, a następnie dostarczy gotowego w ciągu 5 dni roboczych. Dzięki temu możesz szybko dorobić się własnego chatbota bez konieczności przeprowadzenia długotrwałych testów czy personalizacji na własną rękę! Przygotowanie prawidłowego chatbota potrafi zająć nieco czasu. Możemy zrobić to za Ciebie szybko i efektywnie! Nasza agencja reklamowa w Poznaniu przygotowała już chatboty dla wielu firm. Wiemy, co zrobić, by ta usługa umożliwiła nie tylko sprawne odpowiadanie na zapytania klientów i oszczędziła czas związany z moderacją, ale też wpłynęła na budowanie wizerunku nowoczesnej firmy. Automatyzacja to podstawa prowadzenia fanpage. Dzięki temu zaoszczędzisz sobie pracy związanej np. z odpowiadaniem na pytania o godziny otwarcia firmy, możliwość zarezerwowania stolika czy o lokalizację.
Chatboty to tylko jedna z wielu naszych usług! Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą prowadzenia Facebooka.
Chatboty w e-commerce
Chatboty stosowane w handlu elektronicznym to znakomity sposób na zwiększenie sprzedaży. Odpowiednio zaplanowane scenariusze rozmowy mogą znacząco odciążyć obsługę klienta. Wystarczy zastanowić się, jakie kwestie mogą szczególnie interesować potencjalnych klientów. Pytania o konkretne produkty umożliwią na przykład przekierowanie użytkownika na stronę naszego sklepu. Jeśli z kolei będzie chciał dowiedzieć się czegoś więcej o zwrotach czy reklamacjach, to również dzięki chatbotowi przekierujesz go do odpowiedniej podstrony bez żadnej ingerencji w rozmowę. Oczywiście, chatbot nie jest w stanie obsłużyć wszystkich odpowiedni (działa na zasadzie przewidzianych scenariuszy – nie odpowie na pytania wychodzące poza określoną pulę), ale wciąż umożliwia rozwiązanie chociaż części powtarzalnych problemów.
Chatboty w usługach
Chatboty świetnie sprawdzają się do obsługi pytań klientów restauracji, kin i innych usług! Przygotowany scenariusz umożliwi na przykład bezproblemową odpowiedź na pytanie o rezerwację czy o dostępne seanse. Co więcej, dzięki automatyzacji klient nie będzie musiał właściwie wychodzić poza Facebooka, by sprawdzić najważniejsze informacje. To istotne chociażby z uwagi na kwestię rezerwacji stolików. Jeśli na chatbocie klient zyska od razu informację o tym, że w celu zarezerwowania miejsca należy zadzwonić bezpośrednio do lokalu, nie będzie denerwował się, że nie otrzymał odpowiedzi na czacie. Warto o tym pamiętać i dbać o objaśnianie szczegółów klientom.
Odpowiedzi w czasie nieobecności
Chatboty na Messengerze można zaprojektować w taki sposób, by uaktywniały się na przykład podczas nieobecności pracowników w biurze. Dzięki temu nie musisz martwić się o to, że po godzinie szesnastej pytanie użytkownika pozostanie bez odpowiedzi przez kilkanaście godzin. Klient uzyska klarowną odpowiedź w kwestii godzin otwarcia; dzięki czemu poczuje się zadbany, a nie zignorowany.
Chatboty w reklamach
Warto wiedzieć, że niektóre chatboty można też z powodzeniem wykorzystywać w reklamach na Facebooku! W jaki sposób? Chociażby poprzez przycisk „Więcej informacji”. Dzięki niemu klient zostaje od razu przekierowany do Messengera i zyska możliwość nawiązania kontaktu z chatbotem, a jeśli zajdzie taka potrzeba – możemy zaingerować w rozmowę i objaśnić szczegóły zbyt skomplikowane dla robota.
Mnogość rozwiązań
W jakich branżach sprawdzi się chatbot? Tak naprawdę w każdej – to kwestia dostosowania odpowiedzi do profilu odbiorcy. Niezależnie od tego, czy zajmujesz się turystyką, gastronomią, branżą beauty, e-commerce, marketingiem czy czymkolwiek innym – chatbot ułatwi Ci komunikację z klientami i zachowa spójność rozmowy nawet wtedy, gdy jesteś offline. To znakomite rozwiązanie zarówno dla dużych, jak i dla małych firm. Nie trać czasu i klientów na rzecz konkurencji!
Jak wygląda proces zamawiania chatbota?
Bardzo prosto! Na początek ustalimy z Tobą różne szczegóły. Będziemy do tego potrzebować wiedzy o Twoich klientach i branży – dzięki temu zyskamy ogólny obraz sytuacji. To z kolei przyda się do zaplanowania scenariuszy pytań – wiadomo, że w restauracji można spodziewać się pytań o rezerwację stolików, a w branży beauty np. o działanie danego produktu czy o reklamację. Ważne jest więc, by zaplanować możliwie dużo takich potencjalnych scenariuszy rozmowy. Te informacje wykorzystamy do stworzenia unikalnej struktury, dzięki której bot będzie w pełni dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Kolejnym etapem jest wdrożenie struktury do Messengera, a następnie testowanie jej. To ważny element – dzięki testom jesteśmy w stanie sprawdzić, które pytania i odpowiedzi działają bez zarzutu, a co jeszcze trzeba poprawić. Usprawniona komunikacja ułatwia pracę, a testowanie bota pozwala dostrzeć, które elementy należy jeszcze poprawić. Po zakończeniu procesu testowania, bota dostarczamy w ciągu tygodnia – nowa usługa będzie od razu zainstalowana na Twoim Messengerze, więc nie musisz martwić się jego obsługą. Bot będzie pracował automatycznie i reagował wszędzie tam, gdzie pojawi się interakcja w wiadomości od użytkownika.
Podsumowując: czy warto zamówić chatbota?
Zdecydowanie tak! Oszczędzisz czas i pieniądze, a Twoi klienci będą bardziej zadowoleni z szybszej obsługi. Oczywiście, bot nie rozwiąże wszystkich problemów komunikacyjnych, ale przy precyzyjnie zaplanowanym scenariuszu może pomóc odpowiedzieć na znaczną część pytań. Warto też pamiętać o tym, że dziś już naprawdę spora część firm decyduje się na rozwiązanie w postaci automatyzacji. Jeśli pozostaniesz w tyle, klient zwróci się do tej firmy, która szybciej zareaguje na jego potrzeby i pytania. Dobrze jest więc zastanowić się, czy „zaoszczędzone pieniądze”, których nie wydasz na bota, rzeczywiście będą zaoszczędzone. Bardzo często okazuje się, że wdrożenie bota może wręcz sprzyjać zwiększeniu sprzedaży nawet w godzinach, w których Ty nie jesteś w stanie odpowiadać na ewentualne zapytania. Automatyzacja to Twój sprzymierzeniec!