fbpx

Kampanie

Reklamowe.

Biznes napędzany reklamą przyspiesza jak rakieta! Większa widoczność oznacza większą liczbę klientów, a to – większe dochody. Najważniejszy jest odpowiedni

 

dobór narzędzi reklamowych.

Typów jest wiele i wcale nie musisz ich wszystkich znać. Wystarczy, że będziesz wiedział, co chcesz osiągnąć, a my znajdziemy takie środki, które to zrobią. To wydaje się proste i jest proste. Decyduj sam – chcesz stać w miejscu czy zrobić krok naprzód?

Bardziej

Dochodowe rozwiązanie.

Mamy sporo możliwości aby sprawić, żeby Twój biznes przynosił większe zyski.
Od Ciebie zależy, czy będziesz chciał je wykorzystać i poczuć przypływ nowych Klientów. Nie wiesz, co wybrać? Oto kilka naszych propozycji!

Kampanie Google Ads

 

Najszybszy sposób, aby znaleźć się na szczycie listy wyszukiwań Google. Właściwy dobór słów kluczowych, formy reklamy i jej ustawień zapewni szybki efekt – i ograniczy koszty!

Kampanie Facebook

 

Rozbudowany mechanizm reklam Facebook pozwala na precyzyjne dopasowanie ich typu oraz grupy odbiorców: niezależnie czy zależy Tobie na leadach, sprzedaży produktów, rozgłosie czy wizytach na stronie!

Kampanie remarketingowe

 

Nawet 75% konsumentów nie decyduje na zakup produktu lub usługi podczas pierwszej wizyty na stronie internetowej. Zadbaj o to, aby na nią wrócili!

Merchant Center

 

Dedykowane rozwiązanie reklamowe od Google dla sklepów internetowych e-commerce. Sprzedawaj produkty jeszcze przed wejściem na Twoją stronę bezpośrednio w wyszukiwarce!

Kampanie YouTube

 

Promuj swój biznes na najszybciej rozwijającym się kanale w sieci w formie przyciągających uwagę filmów. Dopasuj odbiorców i zwiększ rozpoznawalność swojej marki.

Kampanie emailowe

 

Najtańsza forma dotarcia do Twoich klientów. Zadbaj o wizerunek, podsyłaj pomysły i rozwiązania, które przekonają do Twoich produktów czy usług.

Tworzymy

Doznania reklamowe.

Pokaż się setkom tysięcy potencjalnych Klientów, sprawmy, aby łatwo Cie odnaleźli. Wyjdź im naprzeciw, zanim to zrobi konkurencja.

Chcemy, byś był widoczny. I odniósł sukces.

Możliwości jest dużo i z przyjemnością doradzimy, która może być najskuteczniejsza dla Ciebie.

Efekty

Osiągane z precyzją.

 

Jeżeli czytasz ten tekst, to oznacza, że chcesz być widoczny. My wiemy jak tego dokonać! Wybór należy do Ciebie. Chcesz sięgnąć po biznesowy sukces? W takim razie wystarczy do nas napisać!

Twoje potrzeby.

Zastanów się, na czym zależy Ci najbardziej. Co chcesz osiągnąć? Zwiększyć sprzedaż produktów w sklepie, a może po prostu w ogóle zacząć? Pozyskać nowe kontakty (leady)? Zadbać o zwiększenie widoczności marki w internecie? Promowanie wydarzenia na Facebooku? Ty wybierasz, a my realizujemy! To najważniejszy punkt - pod tym kątem dopasowujemy odpowiednie kampanie reklamowe. Dlatego tak ważne jest, by wybrać prawidłowy cel i ukierunkować całe działania właśnie względem niego.

Dochodowa kampania reklamowa.

Reklamy muszą się zwrócić - w przeciągu miesiąca, kwartału czy kilku lat, ponoszone koszty powinny przynieść zyski. Odpowiedni dobór formy reklamowej pozwoli na uzyskanie takich efektów, jakich oczekujesz.

Zaangażowana grupa docelowa

Trudno mówić o udanej reklamie bez określenia grupy docelowej. Szczegółowe doprecyzowanie odbiorców kampanii reklamowej zwiększa jej efektywność, a to zmniejsza ponoszone koszty. Im bardziej poznamy Twojego klienta i jego potrzeby, tym lepiej się pod niego dostosujemy! Dowiemy się, kim jest, co lubi, czego szuka i które z Twoich produktów mogą go zainteresować. To zaledwie wierzchołek góry lodowej, ale niezwykle ważny – dzięki niemu można zaplanować kolejne działania. Żadna kampania reklamowa nie może obejść się bez stworzenia profilu odbiorcy! Jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś, nie martw się – jesteśmy specjalistami, zrobimy to za Ciebie.

Treści, które zarabiają

Właściwy wybór rodzaju reklamy i jej odbiorców nie pomogą, jeżeli jej treść nie zainteresuje. Format przekazu, komunikat i wyróżniająca się grafika po podstawa, aby zwrócić uwagę Twojego klienta! Wiemy, jak tworzyć skuteczny i angażujący copywriting. Zadbamy o to, by Twoje treści wyróżniały się wśród konkurencji. Oczywiście, ważna jest nie tylko sama wartość językowa, ale również kwestia dopasowania stylu do odbiorcy. Potrafimy pisać elastycznie, dzięki czemu bez problemu dopasujemy treść do tego, czego oczekuje potencjalny użytkownik. Przekonaj się sam!

Coraz niższe koszty

Brzmi niewiarygodnie, ale to prawda - im dłużej reklama jest widoczna, tym koszty jej publikacji maleją. Wszystko dzięki optymalizacji reklam, czyli dopasowywaniu ich formy jak i odbiorców tak, aby uzyskiwać najlepsze efekty za najniższą cenę!

Liczby

Nie kłamią.

Dotychczas nasze reklamy miały
19664962‬

unikalnych użytkowników

62888461

wyświetleń

To naprawdę dużo osób szukających produktów, usług, porad i tysiąca innych rzeczy.
Możliwe, że szukali Ciebie.

te Firmy

Nam zaufały!

Dowiedz się więcej

Budowanie świadomości marki to bardzo ważny element kampanii reklamowych. Warto pamiętać o tym, że jeśli dopiero wchodzimy na rynek albo próbujemy zwiększyć zasięgi, musimy dać się poznać klientowi. To ważne i właśnie temu służy budowanie świadomości. Dziś już nie trzeba martwić się o inwestowanie w ulotki czy wielkie bannery – tak naprawdę odpowiednia kampania reklamowa w zupełności wystarczy, by zareklamować firmę w sposób maksymalnie efektywny.

 

Oczywiście, kampania kampanii nierówna. Zdajemy sobie sprawę z tego, że różne branże mogą wymagać innego podejścia. Zupełnie różne reklamy i platformy należy wybrać do reklamowania fotowoltaiki i najnowszych kosmetyków dla nastolatek. Nie musisz jednak głowić się miesiącami nad odpowiednią strategią i planem działania. Jesteśmy, słuchamy, tworzymy  – właśnie po to, byś Ty nie musiał. Znamy się na szczegółach i wiemy, jak zadbać o wymierne efekty.

 

 Działania w ramach kampanii reklamowej to kilkuetapowa praca. Po wykonaniu researchu na temat profilu Twoich klientów należy zabrać się za przygotowanie kreacji. Powinna wyróżniać się kilkoma elementami: oryginalnością, atrakcyjnością oraz identyfikacją wizualną. Kampania musi współgrać z myślą przewodnią marki oraz z tym, jak funkcjonuje w mediach i na stronach internetowych. Dobrze by było, gdyby wykorzystywała elementy charakterystyczne marki, ponieważ dzięki temu łatwiej będzie wprowadzić na rynek nieznane dotąd produkty. Mamy świadomość tego, że przygotowanie całej kampanii może być uciążliwym procesem. Gwarantujemy jednak, że nie odczujesz „ciężaru” tego zadania. Zajmujemy się wszystkim, łącznie z wyliczeniem budżetu oraz analizą otrzymanych wyników.

 

Nie ucz się na błędach

Bo i po co, skoro możesz od razu zyskać bezbłędną kampanię? Szkoda czasu na testowanie różnych opcji na własną rękę bez znajomości podstaw marketingu. Zainwestuj w wsparcie profesjonalistów, by szybciej i sprawniej wejść na rynek.

 

Na koniec warto pamiętać o tym, że cele kampanii reklamowej mogą być różne. Czasem nie zawsze są one nastawione stricte na sprzedaż. Wielu markom zależy po prostu na zwiększeniu świadomości, a to równie ważne. Odbiorcy coraz chętniej poszukują autentyczności, zaangażowania i oryginalności. Oferując im treści godne zatrzymania się na chwilę, zyskujesz szansę na przywiązanie odbiorcy do marki. To czasem przynosi efekty znacznie lepsze niż nastawienie na czystą sprzedaż. Warto dbać o rozpoznawalność marki, a już z niej przechodzić na przykład do promocji konkretnych produktów. Jeśli nie wiesz, jak zrobić to naturalnie i bez przerysowania, chętnie pomożemy. Wspólnie zbudujemy zaangażowaną społeczność!

Monitorowanie wyników kampanii reklamowej

Bez tego nie można mówić o sukcesie! Monitorowanie poszczególnych wskaźników daje wyraźną odpowiedź w kwestii tego, które rozwiązania najlepiej sprawdzą się w przypadku Twojej firmy. Zajmiemy się szczegółową analizą i przedstawimy Ci ją w ramach podsumowania. Na życzenie możemy również zadbać o analizę konkurencji – to  umożliwi Ci podjęcie takich działań, dzięki którym będziesz o krok do przodu z tworzeniem udanych kampanii reklamowych. Zdecydowanie warto analizować nie tylko działania Twojego przedsiębiorstwa, ale również tego konkurencyjnego. W ten sposób można zyskać maksymalnie dużo informacji, które mogą przydać się zarówno przed przygotowaniem kampanii reklamowej, jak i w ramach podsumowania wszystkich działań.