fbpx
 

UX oraz UI to dwa pojęcia, które często stosuje się wymiennie. Niestety, to błąd – i o ile osoby zajmujące się na co dzień UX oraz UI mają tego świadomość, o tyle większość często nie zauważa różnicy. Tymczasem warto wiedzieć,...

Konkursy na Facebooku są chętnie stosowane przez twórców. Pozwalają bowiem na zwiększenie zasięgów, są też dobrym sposobem na rozpropagowanie marki wśród osób, które jeszcze jej nie znały. Warto jednak wiedzieć, że porażająca część konkursów organizowanych na Facebooku jest… organizowana niezgodnie...

Każdy, kto prowadził kiedyś konto na Facebooku, wie, że awarie na portalu zdarzają się dość często. Warto wiedzieć, jak postępować w takich sytuacjach i gdzie szukać pomocy,  by jak najszybciej przywrócić prawidłowe funkcjonowanie strony. Sprawdź, jak skontaktować się z Facebookiem! Kontakt...

Long tail, czyli fraza z tzw. „długim ogonem”, to jeden ze skutecznych sposobów na pozycjonowanie strony. Warto dokładnie przyjrzeć się temu tematowi, zwłaszcza jeśli zależy Ci na jeszcze lepszym wypromowaniu strony z e-commerce. Long tail to ogromna szansa dla stron...

Newsletter to jedno z podstawowych narzędzi ułatwiających komunikację z klientami. Mogłoby się wydawać, że w dobie prężnego rozwoju social mediów newsletter straci na wartości, ale tak się nie stało. Newslettery są nadal chętnie tworzone i odczytywane przez konsumentów, choć częstotliwość...