Blog o marketingu w sieci » MINT - Agencja Interaktywna
Profesjonalne prowadzenie fanpage m.in. na Facebook, Instagram czy Twitter, tworzenie responsywnych stron internetowych, pisanie tekstów, reklama na Facebooku oraz Adwords.
agencja interaktywna, marketing internetowy, prowadzenie fanpage, facebook dla firm, obsługa fanpage, instagram, reklamy adwords, responsywne strony internetowe
605
page-template,page-template-blog-small-image,page-template-blog-small-image-php,page,page-id-605,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive
 

Blog

Instagram to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi komunikacji z potencjalnymi klientami. Warto poświęcić nieco czasu na stworzenie dobrego contentu, który zapewni nam stałe grono osób obserwujących i zwiększy rozpoznawalność marki. Co robić, by twój Instagram przyciągnął jak najwięcej osób? Zapoznaj się z naszym case study!   Instagram: konto prywatne a konto firmoweJeśli...

Próbujesz nadążać za trendami marketingowymi, ale wciąż natykasz się na nieznane sformułowania czy skróty? Nasz słownik marketingowy pomoże Ci nieco uporządkować wiedzę! Zachęcamy do zapoznania się z pierwszą częścią.Ad Sense – to platforma reklamowa, która umożliwia wyświetlanie reklam na stronach www w postaci bannerów, tekstów oraz wideo. To jedna z...

Pozycjonowanie stron internetowych nie jest rzeczą, którą można zamknąć w kilka dni. To proces, który zajmuje sporo czasu, a dodatkowo jest uzależniony od wielu czynników, takich jak chociażby branża, którą się zajmujemy. Warto uzbroić się w cierpliwość i poświęcić dłuższą chwilę na poznanie podstaw pozycjonowania – dzięki temu można osiągnąć...

Prowadzenie biznesu online nie zwalnia przedsiębiorców ze znajomości prawa. Warto dokładnie zapoznać się z przepisami dotyczącymi prowadzenia sklepu w Internecie lub innej, szeroko pojętej działalności. Brak znajomości regulacji prawnych może wiązać się z różnymi nieprzyjemnościami. Jeśli więc do tej pory nie zapoznałeś się z przepisami dotyczącymi na przykład prawa autorskiego,...

Prowadzisz sklep internetowy? Jeśli chcesz ulepszyć sprzedaż, koniecznie zapoznaj się z funkcjonowaniem Google Merchant Center. To funkcja, która może przyspieszyć rozwój twojej firmy i zwiększyć jej widoczność w Internecie. Sprawdź, dlaczego warto poświęcić jej dłuższą chwilę. Czym jest Google Merchant Center? Zdarzyło ci się kiedyś, że szukałeś jakiegoś produktu w Google, a...

Jeśli interesujecie się social mediami, z pewnością przynajmniej raz zetknęliście się z pojęciem „content marketingu”. Inaczej mówiąc, to po prostu strategia, którą wykorzystuje się, by pozyskać klientów. Kluczem dla content marketingu ma być tworzenie wartościowych treści, które zachęcą potencjalnych odbiorców i sprawią, że zostaną oni z nami na dłużej. Ta...

Od pewnego czasu głośno jest o stronach AMP, czyli o accelerated mobile pages. Projekt, który zaprezentował Google, ma być odpowiedzią na problemy z ładowaniem się stron na urządzeniach mobilnych. Jeszcze do niedawna o AMP mówiono jako o udogodnieniu, wszystko jednak wskazuje na to, że w najbliższej przyszłości będą one normą....

Z uwagi na fakt, że Facebook stał się w dużej mierze platformą reklamową, Mark Zuckerberg zdecydował się wprowadzić pewne ograniczenia. Wiążą się one przede wszystkim z ucinaniem zasięgów określonych postów oraz z mniejszą aktywnością tam, gdzie kontakt z klientem jest „sztucznie” podbijany. Facebook rzekomo ma stawiać teraz na autentyczne relacje....

Słowo „automatyzacja” używane zaraz obok „marketingu” nie wszystkim kojarzy się dobrze. Wciąż jest w nas silne przekonanie, że nie da się zbudować silnej relacji z klientem, jeśli będziemy działać w sposób zautomatyzowany. Warto jednak spojrzeć na ten proces od nieco innej strony. Dobrze przeprowadzona automatyzacja może znacząco zwiększyć sprzedaż, ale...