fbpx
 

Największe święto e-commerce przed nami – zbliża się Black Friday 2024! Warto z wyprzedzeniem pomyśleć o zaplanowaniu działań marketingowych, by nie stracić okazji do promocji sklepu. Aby w pełni wykorzystać potencjał Black Friday, najlepiej prowadzić działania wielotorowo. Sprawdź, o czym...

Bezpłatny Profil firmy w Google (dawniej nazywany Google Moja Firma) to doskonałe narzędzie do promowania swojego przedsiębiorstwa. Dzięki aktualizacji profilu możesz przedstawić potencjalnym klientom wszelkie dane o Twojej działalności. To uławia odnalezienie choćby fizycznego adresu danego lokalu. Chcesz wiedzieć, jak...

Rozwijający się Instagram stawia twórcom wysoką poprzeczkę – aby utrzymać regularność publikacji, warto wesprzeć się różnymi aplikacjami. Dzięki nim możesz sprawić, że Twoje konto stanie się bardziej kreatywne i rozpoznawalne spośród innych o podobnej tematyce. Na jakie aplikacje warto postawić?...

Działania wokół marketingu są nierozerwalnie związane ze śledzeniem trendów. Istnieje jednak pewna forma wspierania promocji, która od lat sprawdza się świetnie i wciąż bywa chętnie wykorzystywana przez marki. Mowa oczywiście o storytellingu. Kto z Was choć raz nie zapoznał się...

Choć UX to tylko jeden z czynników, które wpływają na prawidłowe pozycjonowanie strony, to jednak nie warto go pomijać. User Experience staje się coraz istotniejszy dla wyszukiwarek, które mocno punktują strony przyjazne użytkownikom. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak UX wpływa...

Istnieje kilka sprytnych sposobów na stałe zwiększanie ruchu na stronie www. Jednym z nich jest stosowanie evergreen contentu. Dzięki takim treściom możesz z łatwością stworzyć bazę dla osób szukających szczegółowych informacji. Chcesz dowiedzieć się, czym dokładnie charakteryzuje się evergeen content...

Jeśli prowadzisz firmę i planujesz wdrożyć działania reklamowe, to zdecydowanie powinieneś pomyśleć najpierw o strategii reklamowej. To właśnie ona pozwala utrzymać w ryzach działania i chroni przed przepalaniem budżetu na spontanicznych akcjach. Strategia reklamowa jest wieloaspektowa i nie powinna być...