Fanpage

Prowadzenie Instagram

Instagram to jedna z tych platform, za pomocą których z łatwością można dotrzeć do młodszej grupy odbiorców. Najnowsze badania pokazują, że w Polsce co piąty użytkownik Instagrama jest kobietą w wieku 18-24 lat. To daje nam pewien obraz tego, jak treści tworzone na Instagrama powinny różnić się od tych publikowanych na przykład na Facebook.

Każde media społecznościowe wymagają innego zaangażowania. W przypadku Instagrama mówimy o 7 milionach odbiorców w Polsce. Z Instagrama w Polsce korzysta obecnie kilkanaście procent naszego społeczeństwa. To niewielka grupa np. w porównaniu do Amerykanów, wśród których z serwisu Instagram korzysta niecałe 40% społeczeństwa. Instagram jest jednak szansą dla Polski, ponieważ co roku odnotowuje się rosnące zainteresowanie tym medium społecznościowym. Warto to wykorzystać i zaprezentować swoje konto firmowe użytkownikom Instagrama.

Obsługa

konta Instagram

Instagram, podobnie jak i Facebook, oferuje wiele możliwości dla przedsiębiorców. Wśród nich znajdują się nie tylko standardowe posty (wzbogacone o zdjęcia/ grafiki/ filmy), ale również reklamy dynamiczne oraz możliwość publikowania Insta Stories. Ostatnia opcja jest szczególnie obiecująca z uwagi na fakt, że wiele osób ogląda Insta Stories w międzyczasie. Warto więc wykorzystać je do nawiązania luźnego, swobodnego kontaktu z odbiorcami. Nie wiesz, jak to zrobić, by osiągnąć wymierne efekty? Możemy zrobić to za Ciebie. Sprawdź naszą ofertę!

WYKORZYSTAJ

Potencjał

Nasz. Twojej firmy. Biznesu, który przyniesie dochody, jeżeli tylko na to pozwolisz.

Zawsze warto próbować. Pokażemy Ci, jak.

Instagram

Obsługa konta

W ramach naszych działań prowadzących na Instagramie oferujemy:

Stały kontakt z dedykowanym opiekunem

Jeden z naszych specjalistów do spraw social mediów przejmie opiekę nad Twoim fanpagem. Dbamy o płynny kontakt – u nas nie pozostaniesz bez opieki!

Przygotowanie treści i grafik do postów.

Instagram pozostawia duże pole do popisu pod względem publikowanych treści. To właśnie tu znajdziesz miejsce na odrobinę lifestylu, pokazania pracy firmy od wewnątrz czy zaprezentowania produktów w atrakcyjny sposób dzięki starannie zaplanowanym zdjęciom. Na Instagramie zdecydowanie nie ma miejsca na nudę. Jeśli chcesz wyróżnić się wśród konkurencji, to zaplanowanie treści oraz grafik jest pierwszym krokiem w stronę zwiększenia rozpoznawalności marki.

Odpisywanie na wiadomości, komentarze i posty.

Użytkownicy chętnie reagują na udostępnianie treści. Nie powinno pozostawiać się ich bez odzewu – w takiej sytuacji poczują się zniechęceni i kto wie, być może odpowiedzi poszukają u konkurencji. Ważne jest więc, by dbać o regularne odpowiedzi na pytania czy komentarze dotyczące przedstawionych produktów lub usług. Nie każdy przedsiębiorca ma na to czas, ale dla agencji interaktywnej to jedno z głównych zadań, więc możesz mieć pewność, że żaden z Twoich klientów nie pozostanie bez odzewu.

Obsługa wydarzeń lub konkursów

Instagram cieszy się sporą popularnością wśród młodych osób, które są na bieżąco z trendami na rynku. Warto to wykorzystać np. do organizacji konkursu – dzięki temu firma zyska rozgłos, a nowe osoby zainteresują się ofertą. Wiemy, jak przeprowadzić konkurs na Instagramie zgodnie z prawem.

Comiesięczny raport z działań

Raport działań na Instagramie uwzględnia statystyki, odbiorców czy posty, które cieszyły się największym zainteresowaniem. Takie informacje są podstawą do planowania dalszych działań i przydają się np. przy przerabianiu strategii marketingowej. Raport z działań pozwala również na swobodne śledzenie postępów na stronie.

Promocja treści

Instagram pozostawia sporą przestrzeń na promocję treści. Klasyczne posty widoczne na tablicy, Insta Stories oraz dłuższe filmy na IGTV są świetnym sposobem na zaprezentowanie firmy z wielu różnych perspektyw.

Obsługa reklam Facebook

Wspólnie z Tobą ustalimy cele reklamowe, odbiorców, budżet oraz czas trwania reklamy. Po jej zakończeniu prześlemy podsumowanie, które pokaże Ci, jaką skuteczność osiągnęła dana kampania reklamowa.

Kampanie remarketingowe

Kampanie remarketingowe można z powodzeniem przeprowadzać również na Instagramie. Wiemy, jak to robić skutecznie. Jeśli chcesz dotrzeć do klientów, którzy porzucili koszyk z zakupami w Twoim sklepie, to możemy pomóc Ci zachęcić ich do zakupów.

INNOWACJA

Dla Twojej firmy

Dzięki profilowi na Facebooku zbudujesz silne relacje z potencjalnymi klientami, ułatwisz proces zamawiania produktów swojej marki oraz zadbasz o wysoką jakość i prestiż swojej firmy.

Skorzystaj z możliwości z nowoczesnych narzędzi marketingowych. Teraz. Zanim to zrobi konkurencja.

Prowadzenie fanpage

Na Instagram

Prowadzenie Instagrama dla firm – dlaczego warto?

Instagram to aplikacja, która często towarzyszy użytkownikom „ w trakcie”. W kolejce do lekarza, w autobusie, podczas przerwy między nauką czy do porannej, medialnej prasówki. Warto to wykorzystać. Instagram umożliwia szybki kontakt z klientem i zaprezentowanie nowości w przystępny sposób. Osoba zainteresowana będzie mogła zatrzymać się nad Twoim postem na dłużej, a jeśli nie będzie miała czasu na to w danej chwili, to może go zapisać i wrócić do treści później.

Instagram pozostawia duże pole do popisu estetycznego. To właśnie tutaj świetnie sprawdzą się wszystkie efektowne sesje zdjęciowe produktów, to tutaj można pobawić się konkretną kolorystyką, by przyciągnąć większą grupę odbiorców. Działania na Instagramie można poprowadzić na różne sposoby, ważne jest jednak to, by ustalić określoną strategię i stosować ją podczas tworzenia postów.

Internetowi twórcy chętnie wspierają różne firmy i pokazują produkty czy opowiadają o nich np. na Insta Stories. To również szansa dla firm – jeśli będziesz posiadał konto na Instagramie, to dana osoba będzie mogła Cię oznaczyć. Dzięki temu kolejne osoby, które do tej pory nie miały możliwości zapoznania się z Twoją działalnością, będą mogły bez problemu trafić na konto i podejrzeć wszystkie produkty. Warto o to dbać! Instagram umożliwia również oznaczanie produktów w postach, dzięki czemu dany użytkownik może od razu zapoznać się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi konkretnej rzeczy. Znaną i popularną praktyką na Instagramie jest również tagowanie produktów za pomocą hasztagów. Stworzenie konkretnych hasztagów dla danej marki ułatwia wyszukiwanie związanych z nią postów – takie działania również mogą z powodzeniem stać się częścią kampanii marketingowej Twojego przedsiębiorstwa.

Nie wiesz, jak przygotować strategię samodzielnie? A może nie masz czasu na prowadzenie konta firmowego na Instagramie? Rozumiemy to! Social media potrafią być „zjadaczami czasu” dla przedsiębiorców. Odpisywanie na wiadomości, informowanie o nowościach czy prezentowanie oferty jest bardzo czasochłonne i większość osób nie ma już czasu na dodatkowe działania.

Do kogo kierować treści na Instagramie?

Na pewno te media społecznościowe są najbardziej ze wszystkich dostosowane do osób młodych. Instagram będzie świetną platformą reklamową dla tych firm, które działają w branży beauty, turystycznej, modowej, związanej z parentingiem, motoryzacją czy gastronomią. Tego typu branże cieszą się dużą popularnością i odpowiednio poprowadzone będą mieć wręcz zagwarantowany odzew ze strony użytkowników. Przy sprzedaży produktów można korzystać nie tylko z własnych materiałów, ale również z udostępnień, którymi dzielą się na Instagramie klienci. Poza tym promocja produktów czy usług na Instagramie jest bardzo dynamiczna, a to zasługa narzędzi, która można wykorzystywać w tym medium. Istnieje sporo świetnych aplikacji, które umożliwiają przygotowanie atrakcyjnych i dynamicznych szat graficznych do promocji produktów np. w Insta Stories. Warto więc potraktować Instagrama poważnie i dać mu szansę w rozwoju biznesu, zwłaszcza, jeśli dotyczy on jednej z wymienionych wcześniej branż.

Czym charakteryzuje się Instagram?

Przede wszystkim mniejszą konkurencją w porównaniu do Facebooka. Wiele firm nie ma pomysłu na to, jak ciekawie prowadzić konto na Instagramie. To sprawia, że nawet jeśli dane profile istnieją w sieci, to nie bardzo spełniają funkcję promocyjną. Ty możesz wypełnić tę lukę! Nawet jeśli nie masz czasu na prowadzenie fanpage na Instagramie, możemy bez problemu zrobić to za Ciebie. Nasza agencja interaktywna podejmie się przygotowania strategii oraz plan postu, zadba o atrakcyjną szatę graficzną i będzie trzymać rękę na pulsie przy regularnej moderacji. Dzięki temu Ty zyskasz czas na zajęcie się firmą.

Jak zacząć?

To proste! Skontaktuj się z nami, a my przejmiemy stery! 😊 Zbierzemy od Ciebie niezbędne informacje i rozpoczniemy pracę jeszcze dziś. Przygotujemy strategię działania, zaproponujemy najkorzystniejsze rozwiązania i zadbamy o kontakt z Twoimi fanami. Będziemy też reagować na sytuacje kryzysowe, organizować konkursy, tworzyć materiały dostosowane do Insta Stories i wiele innych. Słowem: możemy zająć się wszystkim tym, na co właściciel przedsiębiorstwa zwyczajnie nie ma czasu! Zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Uzyskaj wsparcie agencji kreatywnej bez wychodzenia z domu! 😊