Fanpage

Prowadzenie LinkedIn

LINKEDIN to przestrzeń dla firm, o której nie powinniśmy zapominać. Dziś swoje konta prowadzi w tym miejscu około 19 milionów firm. Trzeba przyznać, że ta liczba robi wrażenie. Możesz stać się jej częścią! LinkedIn jest nastawione na sprzedaż oraz na biznesową stronę przedsiębiorstwa, dobrze wypełnia więc lukę między bardziej lifestyle’owymi platformami, takimi jak Instagram czy Facebook.

Konto firmowe na LinkedIn – co musisz wiedzieć?

LinkedIn działa na własnych zasadach, choć są one zbliżone do tych, które znamy z innych mediów społecznościowych. Przede wszystkim nie można tutaj polubić czyjejś strony, a jedynie stać się jej obserwatorem. Profil LinkedIn można wykorzystywać na różne sposoby. To przede wszystkim miejsce, w którym gromadzą się osoby zajmujące się rekrutacją. LinkedIn w ten sposób staje się cennym narzędziem zarówno dla pracodawców, jak i dla pracowników. Oczywiście, nie jest to jego jedyna funkcja. Ten serwis społecznościowy dobrze sprawdza się też w ramach prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. To, co interesuje nas najbardziej z perspektywy marketingowej, to możliwość wykorzystania LinkedIn do zaprezentowania profesjonalnego, biznesowego wizerunku firmy lub poszczególnych osób tworzących dany biznes.

Obsługa

konta LinkedIn

LinkedIn nie jest aż tak popularnym serwisem jak np. Facebook, ale to nie znaczy, że należy go ignorować. Informacje branżowe czy specjalistyczne są niezwykle cenne w tym miejscu, więc jeśli chcesz podkreślić prestiż swojej firmy, to zachęcamy do dołączenia do społeczności LinkedIn. Nie masz na to czasu, ale chciałbyś pomóc zaistnieć firmie? Możemy zająć się tym za Ciebie!

WYKORZYSTAJ

Potencjał

Nasz. Twojej firmy. Biznesu, który przyniesie dochody, jeżeli tylko na to pozwolisz.

Zawsze warto próbować. Pokażemy Ci, jak.

LinkedIn

Dla firm

Cena naszego pakietu prowadzenia LinkedIn obejmuje między innymi:

Stały kontakt z dedykowanym opiekunem

Osoba przydzielona do Twojego fanpage’a zadba o regularną publikację treści oraz o moderację profilu biznesowego na LinkedIn. Możemy również przeprowadzać regularną analizę działań konkurencji. Dzięki temu nie umkną Ci żadne istotne akcje, informacje branżowe czy najważniejsze zmiany!

Przygotowanie treści i grafik do postów.

Każdy serwis społecznościowy wymaga przygotowania grafik o określonych wymiarach, które będą dopasowane do formatu publikowanych wiadomości. LinkedIn w tym przypadku nie jest wyjątkiem. Przygotujemy dla Ciebie odpowiednie materiały graficzne i zadbamy o wybór specjalistycznych, branżowych treści.

Odpisywanie na wiadomości, komentarze i posty.

Nie musisz się martwić o moderację swojego profilu biznesowego – zajmiemy się wszystkimi osobiście. Tobie pozostaje cieszenie się efektami!

Obsługa wydarzeń lub konkursów

LinkedIn to świetna miejsce na informacje o wydarzeniach branżowych, zwłaszcza, jeśli chcesz dotrzeć do osób zainteresowanych tematem. Wspólnie z nami możesz przygotować niezbędne informacje i zadbać o ich regularne udostępnianie, by nikomu nie umknęła data czy najważniejsze dane dotyczące wybranego eventu.

Comiesięczny raport z działań

Szczegółowe informacje dostępne od ręki. Nie musisz przekopywać się przez statystyki i sprawdzać poszczególnych danych. Zbierzemy je dla Ciebie i będziemy udostępniać w określonym dniu tygodnia!

Promocja treści

Samo napisanie treści to zbyt mało. Potrzebna jest jeszcze odpowiednia promocja i wsparcie dodatkowymi kanałami społecznościowymi. Chętnie przedstawimy Ci pełen pakiet działań, dzięki którym poszczególne elementy kampanii będą cieszyły się odpowiednio dużą popularnością!

Kompleksowa obsługa reklam

LinkedIn udostępnia algorytm reklamowy, który, w zależności od wybranej opcji, opiera się o wyświetlenia reklamy lub kliknięcia. Formaty reklamy uwzględniają wybór reklamy tekstowej, filmu video, postu z karuzelą czy pojedynczego zdjęcia. Przygotujemy naszą propozycję reklamy i uwzględnimy najbardziej atrakcyjną dla Twojego przedsiębiorstwa opcję.

INNOWACJA

Dla Twojej firmy

Dzięki profilowi na Facebooku zbudujesz silne relacje z potencjalnymi klientami, ułatwisz proces zamawiania produktów swojej marki oraz zadbasz o wysoką jakość i prestiż swojej firmy.

Skorzystaj z możliwości z nowoczesnych narzędzi marketingowych. Teraz. Zanim to zrobi konkurencja.

Prowadzenie fanpage

Na LinkedIn

Dlaczego warto?

LinkedIn pozwala na zbudowanie wizerunku eksperta. To przydatne zwłaszcza wśród tych firm, którym zależy na zyskaniu zaufania konsumentów. Szczegółowe dane, badania, wygrane konkursy czy nagrody można udostępniać właśnie w tym serwisie społecznościowym. To świetny sposób na wzmocnienie swojej pozycji na rynku i jednocześnie poinformowanie użytkowników o rozwoju branży. Dzięki takim działaniom możesz podkreślić, że rzeczywiście znasz się na rzeczy i jesteś godny zaufania. To ważne, ponieważ coraz więcej osób poszukuje firm transparentnych, etycznych, słowem – takich, które nie próbują oszukiwać klientów. Konsumenci nie lubią firm biernych. Cenią sobie te, które podejmują różne działania z pełnym przekonaniem o ich słuszności. LinkedIn to dobre miejsce na podkreślenie prawdziwości swoich słów. Tutaj możesz pokazać, że rzeczywiście interesujesz się danym tematem, masz sporą wiedzę i nie spoczywasz na laurach!

To też znakomita opcja dla tych firm, które chciałyby pozyskać najlepszych specjalistów. Nie da się ukryć, ze na LinkedInie prężnie działają najlepsi z najlepszych. Jeśli pokażesz, że warto zainteresować się Twoją firmą, oni z pewnością chętnie odpowiedzą.

Niemniej ważnym elementem publikowania na LinkedInie jest dotarcie do osób ściśle powiązanych z branżą. To również ma duże znaczenie dla firmy, ponieważ umożliwia lepsze rozwinięcie kontraktów biznesowych. Na LinkedInie nie brak osób, które będą zainteresowane Twoim biznesem. Warto wziąć to pod uwagę i stworzyć profesjonalny profil, dzięki któremu będziesz traktowany w tym  serwisie społecznościowym z należytą powagą.

Warto pamiętać o tym, że LinkedIn jest istotnym narzędziem również z perspektywy pracownika. Jeśli osoba z Twojej firmy odnosi sukcesy w branży, na pewno będzie chciała pochwalić się tym na serwisie społecznościowym. Możliwość podkreślenia przynależności do danej firmy gwarantuje też powiązanie sukcesów z konkretną marką. Podkreślanie relacji pracodawca-pracownik to również dobry sposób na polepszenie wizerunku przyjaznej firmy, którą warto wspierać z uwagi na przyjazne warunki pracy.

Kolejny ważny element dotyczący prowadzenia LinkedIn dotyczy indeksacji w Google. Profile w tym serwisie społecznościowym są indeksowane przez roboty Google i pojawiają się w pierwszych wynikach wyszukiwania. To istotne, ponieważ jeśli zadbamy o profesjonalnie prowadzone konto, umożliwimy klientom dotarcie do nas i zapoznanie się od razu z profesjonalną firmą z dobrą znajomością branży. Warto to wykorzystać – skupienie się na regularnej publikacji dobrych treści skutkuje też lepszym pozycjonowaniem.

Konto firmowe na LinkedIn

Nie masz czasu na prowadzenie konta? Zbierasz informacje o firmie na komputerze, ale zawsze zapomnisz ich opublikować? A może często brakuje Ci wolnej chwili na podzielenie się informacjami branżowymi ze znajomymi czy pracownikami? Możemy rozwiązać wszystkie te problemy za jednym zamachem! Usługa prowadzenia LinkedIn przez agencję marketingową zapewnia kompleksowe wsparcie. Zajmujemy się wszystkim, począwszy od stworzenia burzy pomysłów i wybrania najlepszych treści na Twój fanpage, przez opracowanie tekstu i grafik, aż po moderację. Dbamy o to, by każdy z naszych klientów był zadowolony z działań. Jeśli zastanawiasz się, czy ta opcja jest dla Ciebie, skontaktuj się z nami. Przygotujemy wycenę w oparciu o przedstawione przez Ciebie informacje. Jeśli będziesz zainteresowany ofertą, to przydzielimy Ci opiekuna, który zajmie się zaplanowaniem strategii i będzie nadzorował rozwój Twojego konta. Dzięki temu dana osoba dobrze pozna specyfikę Twojej firmy i będzie potrafiła odpowiednio reagować na ewentualne kryzysy czy problemy związane z konsumentami.

Dlaczego to takie ważne? Ponieważ dobre zaplanowanie działań jest podstawą sukcesu konta firmowego na LinkedInie. Strategia powinna uwzględnić między innymi takie kwestie, jak określenie grupy docelowej Twojej firmy, tematów, które mogą zainteresować odbiorców czy też uwzględnienie częstotliwości publikacji treści. Od tego zależy, czy dana strona będzie cieszyła się popularnością i czy przyciągnie użytkowników na dłużej. Należy również koniecznie przemyśleć to, jaki content będzie najlepiej odpowiadał osobom obserwującym nasze przedsiębiorstwo na fanpage’u na LinkedIn. Nie muszą być to prawdziwe osoby – wystarczy stworzyć profil użytkownika na podstawie zebranych danych. Dzięki temu już od początku będziemy wiedzieć, które treści powinny być uwzględnione w pierwszej kolejności. Zaplanowanie contentu na fanpage na LinkedIn wymaga sporo pracy i jesteśmy świadomi tego, że możesz zwyczajnie nie znaleźć na to czasu. Ale od tego właśnie jesteśmy my! Zaplanujemy wszystkie działania od początku do końca. Tobie pozostaje cieszenie się efektami i doglądanie raportów z działań. Zachęcamy do skontaktowania się z agencją interaktywną z Poznania jeszcze dziś! Chętnie przedstawimy naszą ofertę w formie zdalnej – dzięki temu nie będziesz nawet musiał opuszczać domu czy firmy. Omówimy szczegóły, zaplanujemy dalsze działania i rozpoczniemy pracę. Zdziwisz się, jak szybko zauważysz pierwsze efekty! Jeśli masz jakiekolwiek pytania, napisz do nas lub skorzystaj z numeru telefonu podanego na stronie.