Google Ad Words to jedna z najskuteczniejszych form reklamy dostępna dla przedsiębiorców. Polega ona na wykupieniu linków sponsorowanych, które wyświetlają się użytkownikom Google wtedy, gdy wpiszą konkretną frazę kluczową. Oczywiście, to tylko jedna z opcja – Ad Words w tej chwili ma bardzo rozszerzony panel reklamowy, co umożliwia chociażby wykupienie reklamy w ramach kampanii YouTube czy remarketingu. Zapoznaj się z naszą usługą Ad Words dla firm i sprawdź, dlaczego warto zainwestować w taką opcję promocji!
To, co wyróżnia Google Ad Words spośród innych platform reklamowych to przede wszystkim możliwość budowania ogromnych zasięgów reklamy. Istotnym elementem powodzenia takiej kampanii jest dobór odpowiednich słów kluczowych. To właśnie one będą odpowiadały za skuteczność działań. Słów kluczowych nie powinno dobierać się „na oko” – najlepiej wykorzystywać do tego profesjonalne narzędzia, które pozwalają w miarodajny sposób ocenić, które frazy kluczowe cieszą się największą popularnością nawet bez wprowadzenia reklamy. Po wdrożeniu Google Ad Words Twoja obecność w wyszukiwarkach zwiększa się z dnia na dzień. To ma szczególnie duże znaczenie dla tych firm, którym do tej pory nie udało przebić się na pierwszą stronę wyników lub w ostatnich miesiącach mocno spadły.
Nie da się ukryć, że Google Ad Words wyróżnia się wieloma zaletami. Wśród nich warto wskazać między innymi możliwość dotarcia do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Badania pokazują, że z wyszukiwarki Google korzysta nawet 98% internautów. W praktyce oznacza to, że jeśli zdecydujesz się na wykupienie reklam pod konkretne frazy kluczowe, to możesz dotrzeć do wszystkich osób, które użyją tych samych fraz podczas korzystania z wyszukiwarki. To tworzy naprawdę ogromną przestrzeń reklamową i umożliwia znaczące zwiększenie sprzedaży. Co ważne, w Google Ads nie musisz ograniczać się wyłącznie do polskich odbiorców. Jeśli chcesz ustawić reklamy międzynarodowe, to nic nie stoi na przeszkodzie – z powodzeniem dotrzesz również do konsumentów z innych państw.
Google Ads należy docenić również za bardzo przemyślaną platformą reklamową. To oznacza, że możesz wybrać jedną z kilkudziesięciu opcji dotarcia do potencjalnego klienta. Może to być standardowa reklama tekstowa wyświetlająca się w wyszukiwarce – taka opcja jest zdecydowanie jedną z popularniejszych. Jednocześnie nie musisz ograniczać się wyłącznie do niej. Dużym uznaniem cieszą się również kampanie remarketingowe, które można bez problemu przeprowadzić za pomocą Google Ads. Remarketing znacząco ułatwia dotarcie do użytkowników, którzy już raz odwiedzili Twoją stronę lub byli w trakcie zakupów, ale zdecydowali się porzucić koszyk. W takiej sytuacji łatwo stargetować danego użytkownika i wyświetlać mu konkretne produkty, którymi był zainteresowany. Inne znane i doceniane formy kampanii reklamowej Ad Words to na przykład wideo, aplikacje czy kampanie produktowe. Te ostatnie skupiają się wokół przedstawienia konkretnych produktów – już nie tylko w formie opisu, ale razem ze zdjęciem i ceną. Jak widać, platforma reklamowa Google Ads pozwala na precyzyjne dopasowanie typu reklamy do potrzeb Twojej firmy.
Google Ads umożliwia też pełną kontrolę kosztów, co jest dobrą wiadomością dla tych przedsiębiorców, którzy obawiają się inwestowania zbyt dużego budżetu w pierwszą, próbną reklamę. Platforma została zaprojektowana w taki sposób, by nie naliczać kosztów za samo wyświetlanie reklamy, ale dopiero wtedy, gdy dany użytkownik wejdzie z nią w interakcję. Dzięki temu nie przepłacasz i wiesz, że pełna kwota została wydana na działania, które w mierzalny sposób zwiększają ruch na Twojej stronie internetowej. Do kosztów dolicza się prowizję za obsługę platformy reklamowej. Nie jest ona jednak duża, a pozwala na działania optymalizacyjne, dzięki którym reklama dociera do wskazanej grupy odbiorców i tym samym stanie się bardziej efektywna.
Niezwykle ważnym elementem jest możliwość edycji reklamy na bieżąco. To Ty ustalasz budżet i czas trwania reklamy. Co więcej, gdyby zdarzyło się, że w międzyczasie musisz wycofać dany produkt albo chcesz wprowadzić nową kolekcję na miejsce starej, to reklamę będzie można wyedytować. W żaden sposób nie zaburzy to funkcjonowania działającej kampanii. To świetna i wygodna opcja, która gwarantuje możliwość dopasowania reklamy sezonowo. Kampanię można też zatrzymać w dowolnym momencie, co również gwarantuje wolność od dodatkowych kosztów.
NOWY WYMIAR
Dobrze przygotowane reklamy to te, które zyskują. Zyskują zainteresowanie, interakcję, klientów…zyskują
Reklamy w Internecie działają na wielu poziomach. Staramy się docierać do wszystkich!
Zdobywamy uwagę, która rodzi chęć posiadania. Czego? Twoich produktów. Twoich usług. Niezależnie od sektora biznesu czy wielkości firmy – wyciśniemy z reklam ile tylko się da!
Tak naprawdę – dla każdego! Niezależnie od tego, jaki typ przedsiębiorstwa prowadzisz, kampania Google Ad Words może skutecznie pomóc Ci rozwinąć skrzydła. Sprawdza się zarówno w przypadku małych, jednoosobowych firm, jak i dużych korporacji. Bywa przydatna przez cały rok, ale dobrze sprawdza się też sezonowo, na przykład przy spadku sprzedaży. Google Ads można używać w naprawdę wielu momentach: podczas wprowadzania nowej linii produktu, w ramach zwiększenia rozpoznawalności marki czy w czasie, w którym chcesz zadbać o lepszy remarketing. Mnogość opcji gwarantuje możliwość przygotowania skuteczniejszej reklamy, niedostępnej w tradycyjnych mediach.
Google Ads wyróżnia się bardzo przejrzystym systemem płatności. Poza wspomnianą już płatnością za kliknięcie, popularna jest też płatność za wyświetlenie. Inne opcje to: płatność za obejrzenie reklamy video (dostępna na przykład w sytuacji, gdy wybierzemy promowanie filmu na YouTube). Jak wybrać odpowiedni system płatności? O to nie musisz się martwić. Po przeanalizowaniu Twojego celu sprzedażowego zaproponujemy najkorzystniejszą opcję. Wiele zależy od tego, co konkretnie chcesz osiągnąć poprzez reklamę Google Ads. Przykładowo, jeśli nie planujesz działać stricte sprzedażowo, a zależy Ci jedynie na zwiększeniu rozpoznawalności marki, to najlepszą opcją będzie płatność za wyświetlenia. Wówczas sam kontakt z marką pozwoli zwiększyć jej świadomość, a przy zdobyciu pewnej grupy odbiorców będzie można rozpocząć pracę nad kolejnym etapem, czyli zainteresowanie marką tych konsumentów, którzy podjęli już jakąś interakcję.
Mówiąc o Google Ads, nie można zapominać o panelu konwersji, który w czytelny sposób informuje, jakiego zwrotu z wydatków na reklamę możemy spodziewać się po przeprowadzeniu konkretnej kampanii reklamowej. Dla nas to olbrzymia zaleta Ad Words. Nie każda platforma reklamowa umożliwia tak czytelne mierzenie skuteczności danej reklamy.
Dedykowana opieka dla każdego klienta
Gwarantujemy opiekę nad Twoim kontem reklamowym. Przygotujemy treści do reklam, zadbamy o ustalenie odpowiedniego harmonogramu i będziemy nadzorować skuteczność kampanii. Po jej zakończeniu przygotujemy szczegółowy raport, dzięki któremu poznasz szczegóły dotyczące tego, jak reklama przyjęła się wśród odbiorców. Nie musisz zaznajamiać się z samą platformą czy ze szczegółami obsługi reklam. Ty zlecasz nam pracę, a my zajmujemy się resztą. Cały czas monitorujemy efekty, dlatego będziemy na bieżąco informować Cię o skuteczności danej kampanii. Dbamy również o optymalizację poszczególnych reklam. Nasi copywriterzy przygotują skuteczne hasła reklamowe i teksty do reklam wyświetlanych w Google, zgodne z zasadami SEO i przyciągające uwagę potencjalnych użytkowników.
Coraz więcej osób decyduje się szukać informacji o produktach czy usługach w internecie. Warto wykorzystać siłę biznesu online i dotrzeć do nich za pomocą doskonale zoptymalizowanych reklam! Nasza usługa Google Ad Words dla firm gwarantuje skuteczność i stworzenie sprecyzowanej kampanii, dzięki której będziesz mógł liczyć na dużą konwersję. Korzystamy z Planera Słów Kluczowych, który pozwala na dobór odpowiednich fraz pod wyszukiwania. Obsługujemy wszystkie formaty kampanii reklamowych; na życzenie klienta możemy również włączyć w tę usługę przeprowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku.
Jak zacząć? To proste! Wystarczy skontaktować się z nami. My zbierzemy od Ciebie dane niezbędne do przeprowadzenia takiej kampanii, a następnie zaproponujemy budżet i harmonogram. Po ustaleniu szczegółów przygotujemy teksty reklamowe (lub inne materiały, zależnie od tego, jaka kampania zostanie finalnie wybrana). Po uruchomieniu kampanii będziemy co miesiąc raportować postępy i sugerować ewentualne zmiany. Kampania Google Ads to znakomite rozwiązanie dla firm, które chciałyby zadbać o dotarcie do większego grona klientów. Takie działanie można świetnie połączyć również z publikacjami w social mediach, które dodatkowo zwiększą rozpoznawalność marki. Nasza agencja marketingowa w Poznaniu zadba o szczegółowe przygotowanie kampanii i może zaoferować również dodatkowe działania poza Google Ad Words. Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą jeszcze dziś!
Napisz na WhatsApp!