Tworzenie
Tworzenie
Dobra treść jest podstawą każdego marketingu. Jedną z jej odmian są blogi, które od dłuższego czasu stają się narzędziem dla firm. Nic dziwnego – blog pozostawia sporo miejsca na kreatywność i stanowi świetne uzupełnienie treści sprzedażowych. Blog pozwoli Ci być o krok przed konkurencją. Wiele firm nie decyduje się na uzupełnienie strony www, ponieważ uważa je za przeżytek. To duży błąd – blogi wciąż mają dużą siłę oddziaływania nie tylko na ludzi, ale również na roboty indeksujące treści w wyszukiwarkach internetowych.
Zastanawiasz się, czy inwestycja w bloga firmowego jest opłacalna? Masz prawo mieć wątpliwości. Chętnie pokażemy Ci, że to naprawdę istotna część prowadzenia strony www!
A nie da się ukryć, że komunikacja stanowi bardzo ważny element biznesu. Klienci coraz częściej rozliczają marki z działań społecznych (np. na rzecz środowiska) czy też z transparentności. Blog tworzy znakomitą przestrzeń do zaprezentowania swojego zaangażowania i przedstawienia firmy w przyjaznym świetle. Mądre przedsiębiorstwo wsłuchuje się w głos konsumenta i odpowiada na jego potrzeby. Blog może dać wiele odpowiedzi na pytania dotyczące działalności firmy, produkcji, codziennej pracy.
Uniwersalne na tyle, że można je bez problemu dopasować do charakteru marki. Sprzedajesz kosmetyki? W takim razie na blogu możesz skupić się dokładniej na opisie składów poszczególnych produktów i wyjaśnić, jaką rolę spełnia konkretny składnik. W ten sposób występujesz w roli eksperta. Możesz również zaprosić influencerów do współpracy i zachęcić do testowania kosmetyków. A jeśli potrzebujesz bardziej lifestyle’owych treści, to blog pozwoli Ci chociażby na zorganizowanie tematycznych akcji (wiosenne sprzątanie kosmetyczki, zimowe spa w domu?), które mogą przyciągnąć odbiorców i zachęcić ich do angażowania się.
Prowadzisz restaurację? W takim razie na blogu możesz informować klientów o zasadach savoir-vivre w restauracji, o sezonowych zmianach w menu, o ciekawostkach związanych z kuchnią, którą serwujesz. Możliwości jest naprawdę wiele!
To tylko kilka możliwości – tak naprawdę to, co znajdzie się na blogu zależy od Ciebie… i od nas! Nie masz pomysłu na wizję swojego bloga, ale czujesz, że to kierunek, którego Twoja firma potrzebuje? Od tego jesteśmy my! Możemy opracować całą strategię wpisów na bloga i przygotować treści, które zachęcą czytelników do regularnych odwiedzin Twojej strony www.
Treści, które pojawiają się na blogach, mają istotny wpływ nie tylko na potencjalnych użytkowników, ale też na roboty indeksujące w wyszukiwarkach. W jaki sposób? To proste. Jeśli w tekście umieścisz słowa, za pomocą których osoby korzystające z internetu poszukują konkretnej treści (np. „Jak prowadzić bloga firmowego?”), to dzięki temu pojawisz się w wynikach wyszukiwania Google. Warto więc tworzyć blog w taki sposób, by myśleć nie tylko o swojej perspektywie, ale też o tym, czego potencjalny odbiorca może poszukiwać w internecie. Pozycjonowanie strony poprzez treści na blogu to znany i skuteczny sposób na podniesienie wyników strony w Google.
Blog znacząco rozwija potencjał SEO na stronie internetowej. Zarówno w tytułach wpisów na blogu, jak i w poszczególnych nagłówkach można używać tak zwanych „długich ogonów”. To frazy złożone ze słów kluczowych, które ułatwiają odbiorcy dotarcie na Twoją stronę internetową. „Długie ogony” są bardziej zróżnicowane niż klasyczne słowa kluczowe. Przykładowo, „Agencja marketingowa z Poznania” będzie przykładem długiego ogona, który można zawrzeć w tekście i dzięki temu zwiększyć widoczność tej frazy w wyszukiwarkach.
Budowanie linków to jeden z czynników składających się na świetną optymalizację strony. Linki cieszące się popularnością podnoszą pozycję strony w wyszukiwarce, dlatego właśnie warto we wpisach na blogu uwzględniać odpowiedzi na pytania użytkowników. Dzięki temu będą oni chętnie dzielić się danymi linkami w internecie, co będzie sprzyjać lepszemu pozycjonowaniu strony.
Pokaż, że za Twoimi działaniami stoją określone wartości i wiedza nie do podważenia. Postaw się w roli eksperta, który wyjaśnia konsumentowi działanie poszczególnych produktów czy np. ich wpływ na ciało. Wytłumacz, na czym polega produkcja w Twoim przedsiębiorstwie. A jeśli bliskie Ci są tematy środowiskowe i zero waste, to blog może być świetnym sposobem np. na zaprezentowanie ekologicznego sposobu pakowania przesyłek czy opowiedzenia historii o eko działaniach w firmie. Coraz więcej osób wybiera marki świadome, ekologiczne. Jeśli i Ty podejmujesz takie działania, to dzięki takim wpisom możesz zaprezentować firmę w dobrym świetle!
Jeśli prowadzisz fanpage na Facebooku, z pewnością potrzebujesz materiałów do udostępniania. Wpisy na blogach można bez problemu publikować również na Facebooku – dzięki temu zwiększacie ruch zarówno na fanpage, jak i na stronie www.
Roboty indeksujące strony www wychwytują te witryny, które dbają o regularne aktualizowanie treści. Takie miejsca są znacznie lepiej pozycjonowane w Google, dlatego warto rozważyć jak najczęstsze aktualizowanie tekstów. Co to znaczy jak najczęstsze? Optymalnie byłoby dodawać jeden długi wpis raz w tygodniu, co daje łącznie cztery długie teksty miesięcznie.
NOWY WYMIAR
Dobrze przygotowane strony to te, które zyskują. Zyskują zainteresowanie, interakcję, klientów…zyskują
Strony w Internecie działają na wielu poziomach. Staramy się docierać do wszystkich!
Zdobywamy uwagę, która rodzi chęć posiadania. Czego? Twoich produktów. Twoich usług. Niezależnie od sektora biznesu czy wielkości firmy – wyciśniemy ze strony ile tylko się da!
Warto podkreślić, że nasza oferta obejmuje nie tylko tworzenie podstron firmowych, ale również blogów dla miłośników pisania. Jeśli chcesz dać wyraz swojej ekspresji i stworzyć profesjonalne oraz estetyczne miejsce w sieci, to zachęcamy do kontaktu. Po przeprowadzeniu rozmowy stworzymy projekt strony www, który uwzględni Twoje uwagi oraz nasze funkcjonalne rozwiązania. Poza tym oferujemy pełne wsparcie przy obsłudze. W przypadku jakichkolwiek problemów deklarujemy pomoc na bieżąco. Możemy również zająć się obsługą danego bloga od strony graficznej. W ramach takiego pakietu przygotowujemy np. landing page pod sprzedaż określonych produktów, banery i okna pop-up z informacjami dla użytkowników. A jeśli chcesz wypromować swoją blogową działalność, to możemy pomóc również przy kampaniach reklamowych na Facebooku, w Ad Words czy w innej platformie reklamowej, z której chcesz skorzystać.
Wszystkie tworzone przez nas strony – w tym blogi – wyróżniają się responsywnością. Oznacza to, że takie witryny są dostosowane do wyświetlania zarówno na laptopach i komputerach stacjonarnych, jak i na tabletach i smartfonach. Responsywność jest bardzo ważna, ponieważ takie strony nie tylko lepiej pozycjonują się w wyszukiwarkach, ale też są bardziej przyjazne dla odbiorców. Nie da się ukryć, że z roku na rok coraz więcej osób robi zakupy i czyta treści na smartfonach, a nie laptopach. To wymaga zmian i dostosowania witryn do możliwości mniejszych urządzeń.
Tworzenie strony internetowej to proces, który wymaga uwzględnienia wielu czynników, w tym między innymi wspomnianej powyżej responsywności. Dlatego właśnie warto zlecić takie zadanie agencji interaktywnej, która działa na wielu polach. Naszym klientom możemy zaoferować wsparcie kompleksowe. Projektujemy strony www, w tym również blogi zgodnie z oczekiwaniami klienta i przy użyciu najnowocześniejszych rozwiązań. Nasi profesjonalni copywriterzy zajmą się przygotowaniem treści na Twojego bloga firmowego. Dodatkowo oferujemy też wsparcie grafików, którzy mogą np. zadbać o zmianę szaty graficznej, o przygotowanie grafik lub infografik do wpisów na bloga. Ponadto osobom zainteresowanym blogiem dla firm polecamy też skorzystanie z opcji newslettera. Możemy zadbać o regularną wysyłkę informacji do Twoich klientów, dzięki czemu będą na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się na stronie www.
Dlaczego warto? Ponieważ dzięki tworzeniu stron internetowych przez agencję marketingową w jednym miejscu możesz skorzystać ze wszystkich usług. Nie musisz nawet wychodzić z domu, by zdobyć pełne wsparcie firmy zajmującej się projektowaniem stron www oraz pisaniem tekstów na blogi firmowe. Wystarczy jeden telefon albo wiadomość – skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły. Staramy się działać szybko, ale też dokładnie – wszystkie nasze zlecenia uwzględniają wizję klienta. Dzięki temu gwarantujemy pełną satysfakcję i możliwość korzystania ze starannie zaprojektowanej witryny! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zachęcamy do kontaktu!