Tworzenie

sklepów internetowych

Czy warto otworzyć sklep internetowy? Zdecydowanie tak! Sprzedaż online jest przyszłością dla wielu biznesów. Coraz więcej osób deklaruje, że zakupy robi głównie przez internet, co sprawia, że e-commerce rośnie w siłę. Badania pokazują, że z zakupów online korzysta nawet 62% Polaków. To osoby, do których możesz dotrzeć bez wychodzenia z domu, a to wszystko dzięki sklepom internetowym!

Gdzie przygotować sklep internetowy?

Najlepiej u agencji marketingowej. Jedną ze specjalności naszej firmy jest właśnie projektowanie stron www, w tym sklepów internetowych. Duże doświadczenie i znajomość branży pozwala nam tworzyć szybko i sprawnie. Stawiamy na funkcjonalne rozwiązania, które gwarantują czytelność i przejrzystość strony. To ważne, by sklep online działał w taki sposób, by był przystępny dla klienta i zachęcał do kolejnych zakupów.

Projektowanie przez nas sklepy internetowe sprawdzają się zarówno w przypadku małych, jak i dużych firm. Przykładamy wiele uwagi do tego, by strona była atrakcyjna zarówno z perspektywy klienta, jak i użytkownika.

Obecnie sklepy internetowe dla wielu firm są jedynym źródłem zarobku. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się przenieść swoją działalność wyłącznie do sieci. I nic w tym dziwnego – internet daje w zasadzie nieograniczone możliwości sprzedażowe. Sklep można promować na tak wiele sposobów, że wiele osób woli przeznaczyć większy budżet na reklamę niż oddawać pieniądze np. na czynsz na wynajem biura. To całkowicie zrozumiałe – w czasach, gdy klienci nie wyobrażają sobie niekorzystania z zakupów online, rezygnacja ze sklepu internetowego może boleśnie odbić się na naszym budżecie. Konkurencja nie śpi i jeśli ktoś poszedł do przodu, to teraz czas na Ciebie.

Czym wyróżnia się dobry sklep internetowy?

Responsywnością.

Dziś to absolutna podstawa. 17% Polaków robi zakupy za pomocą smartfona co najmniej raz w tygodniu! To bardzo duża grupa odbiorców. Dlatego właśnie należy inwestować w profesjonalne sklepy internetowe, które będą w pełni responsywne. Co to oznacza? Takie strony są dostosowane do różnych urządzeń, począwszy od laptopów, przez smartfony i tablety. Warto zadbać o responsywność – jest ona atrakcyjna nie tylko dla klienta (wszystkie elementy na stronie ładują się szybko i bez najmniejszego problemu), ale też dla właściciela firmy, który zyskuje dzięki  lepszej konwersji.

Integracją z systemem płatności.

Zawiłe i skomplikowane procedury na stronach mogą skutecznie zniechęcić klienta do podjęcia zakupów. To bardzo ważne, by system płatności był maksymalnie czytelny i uproszczony dla klienta. Podczas tworzenia stron internetowych zawsze dbamy o klarowne prezentowanie płatności online. Dzięki temu zyskujesz pewność, że żaden klient nie zostawię pozostawiony sam sobie i nie zrezygnuje z zakupów przez zbyt zawiły system. Możemy również zapewnić system ułatwiający przepływ danych do księgowości, dzięki czemu wypełnianie niezbędnych raportów finansowych będzie jeszcze łatwiejsze.

Integracją z firmami kurierskimi.

W e-commerce kurierzy stanowią bardzo ważny element łańcucha sprzedaży. To właśnie oni zapewniają dostarczenie produktu do klienta. Z tego względu właśnie sklep powinien być także zintegrowany z wybranymi firmami kurierskimi, co może znacznie przyspieszyć realizację zamówień.

Optymalizacją.

Samo stworzenie sklepu internetowego to zaledwie wierzchołek góry lodowej w e-commerce. Aby sklep działał prężnie, niezbędne będzie zadbanie o optymalizację. I właśnie dlatego warto rozpocząć współpracę z agencją marketingową. Nasze szeregi zasilają doświadczeni copywriterzy i specjaliści od SEO, którzy zadbają o optymalizację strony. Mówiąc prościej: dopasujemy teksty na stronie pod wyszukiwarki, co wpłynie na ich lepszą widoczność i pozycjonowanie. Proponowana przez nas optymalizacja obejmuje również maksymalne przyspieszenie ładowania strony.

Dobrymi opisami produktów.

To kolejna rzecz, która udowadnia, że warto wykupić sklep internetowy u agencji marketingowej. Nie wystarczy podpiąć produktów pod system płatności i zaprezentować ich na stronie. Trzeba jeszcze zachęcić klienta do kupna! W tym celu właśnie najlepiej sprawdzają się opisy produktów. Są one istotne nie tylko z perspektywy klienta, ale też wyszukiwarek, które mogą wyłapywać słowa kluczowe i zapewnić skuteczniejsze pozycjonowanie strony. Warto więc zapłacić profesjonalistom za przygotowanie dobrych opisów produktów. Dzięki nim wyróżnisz się wśród konkurencji!

Działaniami wokół sklepu

Aby sklep „żył”, należy stale zapewniać przepływ informacji. W tym celu świetnie sprawdzają się m.in. newslettery, landing page promujące określony produkt, bannery z promocjami czy rabatami na kolejne zakupy. Agencja interaktywna podejmuje działania wokół sklepów internetowych, odpowiadające między innymi za lepszą promocję i rozpoznawalność marki. Dzięki temu nasza współpraca nie kończy się wyłącznie na stworzeniu sklepu. Cały czas możemy oferować Ci wsparcie i rozwijać marketing Twojej firmy.

Przemyślanymi rozwiązaniami

Przed rozpoczęciem realizacji przeprowadzamy dokładny wywiad z klientem. W ten sposób zyskujemy najistotniejsze informacje dotyczące chociażby oczekiwanej funkcjonalności i rozwiązań (np. związanych z domeną i hostingiem). Po ustaleniu szczegółów przystępujemy do stworzenia projektu. Zapewniamy specjalistyczne oprogramowanie sklepowe oraz dostosowujemy wygląd strony do oczekiwań klienta oraz do branży. Całość podsyłamy do akceptacji. Następnie dopracowujemy szczegóły, przygotowujemy teksty do sklepu internetowego. Dodajemy niezbędne elementy, w tym na przykład podstrony z informacjami o zwrotach, reklamacjach czy regulaminy.

Odpowiednią promocją

Żaden sklep nie będzie funkcjonował dobrze bez promocji. Internet zapewnia praktycznie nieskończone możliwości w tej kwestii. Promocję można przeprowadzać za pomocą social mediów, które ułatwiają docieranie do klientów w popularnych serwisach społecznościowych. Aktualnie obsługujemy między innymi firmowe Facebooki, Instagramy, Twittery czy konta na Youtube, chętnie więc wesprzemy Twoją firmę w promocji sklepu internetowego. Nasze działania obejmują również kampanie reklamowe na różnych portalach (w tym Google Ad Words).

NOWY WYMIAR

Doznań.

Dobrze przygotowane strony to te, które zyskują. Zyskują zainteresowanie, interakcję, klientów…zyskują

Twoje pieniądze.

Strony w Internecie działają na wielu poziomach. Staramy się docierać do wszystkich!

Zdobywamy uwagę, która rodzi chęć posiadania. Czego? Twoich produktów. Twoich usług. Niezależnie od sektora biznesu czy wielkości firmy – wyciśniemy ze strony ile tylko się da!

Sklep online

dla Twojej firmy!

Dobrym sposobem na promocję sklepu online jest również prowadzenie bloga. Dodatkowe treści pozytywnie wpływają na pozycjonowanie. Na blogach można zawrzeć bardzo różne treści. Dzięki wpisom eksperckim zyskasz szacunek klientów i upewnisz ich w przekonaniu, że podejmują dobrą decyzję. Informacje branżowe, ciekawostki czy wpisy typu „z życia firmy” umożliwią Ci stworzenie wizerunku przyjaznej firmy, która pozostaje otwarta na klienta i rozmowę. We wpisach na blogu można śmiało przemycać treści dostosowane pod SEO. Pomyśl, co mógłby wpisać klient w wyszukiwarkę w chwili, gdy zainteresuje go temat związany z Twoją branżą. Wszelkie tego typu pomysły mogą stanowić dobrą podstawę do stworzenia ciekawych tematów na bloga.

Nie wiesz, jak dostosować bloga pod sklep internetowy, a może nie masz na to czasu? Rozumiemy to! Nasza agencja marketingowa udostępnia również usługę blogi dla firm, dzięki której zajmujemy się marketingiem kompleksowo. Możemy nie tylko nadzorować działalność Twojego sklepu i na bieżąco tworzyć opisy oraz dodawać produkty, ale też zadbać o aktualizację treści na bloga. Publikacja wpisów co tydzień czy dwa bardzo korzystnie wpływa na indeksowanie strony, co też może podnosić Twój sklep internetowy w wynikach wyszukiwania.

Blog może być również dobrym miejscem na przeprowadzenie testów produktów. Przykładowo, jeśli w Twoim sklepie pojawiają się kosmetyki, to możemy zaprosić do współpracy influencerów, którzy po 2 miesiącach stosowania danych produktów przygotują wpis sponsorowany do udostępnienia również na Twoim blogu. Takie działania znakomicie wpływają na zwiększenie rozpoznawalność marki. Nie będziesz musiał martwić się o szczegóły – wszystkim zajmiemy się osobiście.

 

 Strony www Poznań – zamów sklep internetowy jeszcze dziś

Do usługi strony internetowe dla firm gwarantujemy dodatkową opiekę nad Twoją witryną. Możemy na bieżąco uaktualniać stronę o nowości, a jeśli zdecydujesz się na wsparcie marketingowe, zapewnimy też np. możliwość tworzenia profesjonalnych newsletterów. E-commerce jest teraz przystępniejszy niż był kiedykolwiek wcześniej! Możesz korzystać z ogólnodostępnych platform reklamowych, wykorzystać siłę social mediów i zadbać o promowanie marki bez najmniejszego wysiłku. Jak? Dzięki agencji interaktywnej! Zachęcamy Cię do zapoznania się z pełną ofertą. Aby omówić elementy oferty, którymi jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Dzięki kontaktowi online oszczędzisz czas na dojazdy i spotkania w terenie. Wszystko możemy omówić w wygodny dla Ciebie sposób i jak najszybciej przystąpimy do tworzenia projektu. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi dotychczasowymi realizacjami dostępnymi na stronie www. Przetestuj nasze możliwości!