fbpx

Remarketing

Podążaj za klientem.

Śledź działania Twojego klienta. Podążaj jego tropem, przypominaj o sobie, Twoich usługach i produktach. Dbaj o niego tak, jakbyś sam chciałbyś być zadbany.

 

Nie odpuszczaj

Jak pokazują badania, nawet 75% konsumentów podczas pierwszej wizyty jedynie rozgląda się po stronie internetowej i nie decyduje na zakup produktu czy usługi. To 3/4 osób, które trafiają na Twoją stronę!

 

Nie pozwól im odejść do konkurencji

Stronę internetową czy fanpage ma teraz każdy, dlatego musisz się wyróżniać. I musisz być przed nimi. Zaopiekuj się Twoim klientem po wizycie na stronie dzięki reklamom remarketingu!

Wyjdź

naprzeciw

Remarketing to reklamy kierowane do osób, które wcześniej odwiedziły już Twoją stronę internetową lub fanpage. Z ich pomocą możesz podążać za użytkownikiem, by ponownie zainteresować go swoimi produktami lub usługami, nakłonić do powrotu do sklepu, a przede wszystkim – sfinalizowania zakupów.

Remarketing w sieci pozwoli Twojej firmie nawiązywać stałe relacje z klientami poprzez wyświetlanie mu reklam z ofertą podczas przeglądania przez niego innych stron w internecie i przeglądania mediów społecznościowych.

Korzyści

dla biznesu.

Konkretni odbiorcy

Przekaz trafi do klientów potencjalnie zainteresowanych zakupem Twoich produktów lub usług. W końcu już wcześniej się z nimi zapoznali.

Wzrost konwersji

Spersonalizowany przekaz reklamowy to doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży Twoich produktów lub usług wśród klientów, którzy z jakiegoś powodu nie zdecydowali się jeszcze na zakup.

Budowanie lojalności

Remarketing w sieci to dla Twojej firmy także możliwość przywiązania do siebie dotychczasowych klientów, do których możesz kierować reklamy powiązane z zakupionymi przez nich wcześniej produktami.

Cena vs. Efekt

Remarketing w sieci generuje niższe koszty w porównaniu z tradycyjnymi kampaniami kontekstowymi, przynosząc jednocześnie szybko efekty. Pracujemy już na gronie osób, które znają Twoje usługi/produkty!

TAŃSZE

Koszty reklamy!

Poważnie! Klient odwiedzający Twoją stronę ponownie to często 2 lub 3 krotnie większa szansa na zrealizowanie konwersji: zakupu produktów czy wypełnienia formularza kontaktowego!

Pozwól się dostrzec

Stoisz przed możliwością dotarcia do każdego klienta odwiedzającego Twoją stronę. Nie pozwól, żeby konkurencja dotarła do niego przed Tobą.

Działania

które zaowocują.

Dziś, jutro, za tydzień czy miesiąc. Klient wróci, lepiej przygotowany, nastawiony na realizację.

 

W ramach usługi

Poprowadzimy kampanie remarketingowe dla Facebooku oraz Google AdWords

Utworzymy listy remarketingowe ze specyzowanymi grupami odbiorców

Kompleksowo zaplanujemy kampanie - od przygotowania treści i grafik po konfigurację działań

Zoptymalizujemy koszty remarketingu - za nasze działania płacisz jedynie 10% wartości przeznaczonego budżetu!

Monitorujemy efektywność kampanii remarketingowych

Tworzymy raporty z działań w sieci na obu portalach

REKLAMA

Facebook

Potrzebujesz profesjonalnego remarketingu? W takim razie dobrze trafiłeś! Obsługujemy m.in. klientów e-commerce oraz osoby oferujące swoje usługi w sieci. Dbamy o zwiększenie ich sprzedaży między innymi poprzez profesjonalny remarketing.

Jeśli jeszcze nie masz pewności, czy dobrze zrozumiałeś działanie remarketingu, już tłumaczymy to nieco bardziej szczegółowo. Wyobraź sobie, że oglądasz w sklepie koszulę. Zatrzymujesz się na niej dłużej, ale w końcu wyłączasz stronę. Po kilku dniach dzięki zapisanym plikom cookie koszula zaczyna się pojawiać w reklamach na innych stronach – to właśnie jest remarketing, czyli reklama kierowana do niezdecydowanych klientów. Remarketing jest stosowany na szeroką salę, ale zdecydowanie wciąż pozostaje efektywny i przynosi wymierne efekty.

Dlaczego remarketingiem powinni zajmować się specjaliści?

Ponieważ ta forma reklamy jest uzależniona od wielu czynników. Przykładowo, przy jej planowaniu należy uwzględnić chociażby wykluczenie niektórych stron z wyświetlania reklam. Remarketing wymaga też zadbania na przykład o capping. Dzięki niemu określa się, ile razy reklama powinna wyświetlać się danemu użytkownikowi w ciągu dnia. To ważne, by dobrze zaplanować remarketing. Jeśli reklama będzie pojawiać się zbyt często, to szybko zmęczymy użytkownika i być może zniechęcimy go do oferty. Z drugiej strony, jeśli reklama pojawi się na przykład tylko raz, to istnieje szansa, że przejdzie bez echa.

 

Większa szansa na konwersję

Dobrze zaplanowany marketing to taki, który wyklucza błędy jeszcze na etapie projektowania reklamy. Warto zwrócić uwagę chociażby na stworzenie konkretnej grupy odbiorców, do której chcesz dotrzeć. Pominięcie tego etapu to duży błąd remarketingowy. Zdecydowanie nie warto korzystać z domyślnych list, ponieważ konwersja będzie wówczas nieudana. Należy również zastanowić się nad czasem, w jakim reklama powinna towarzyszyć użytkownikowi. W większości przypadków nie ma sensu stawiać na kilkudziesięciodniowe przypominajki, bo tylko stracisz pieniądze. Lepiej więc skorzystać z pomocy agencji marketingowej, która odpowiednio dostosuje użytkowników oraz okres wyświetlania reklamy. Przykładowo, w ramach remarketingu można stworzyć specjalną reklamę dla osób, które porzuciły swój koszyk i zaoferować im na przykład dodatkowe 5-10% rabatu na zakupy.

Profesjonalne projekty graficzne

Kampanie remarketingowe również wymagają przygotowania banerów reklamowych, które będą zachęcać odbiorców do klikania w reklamę. Nie warto jednak łudzić się co do tego, że jeden baner załatwi problem – jeśli na przykład po miesiącu zauważyć znaczny spadek konwersji, to oznacza, że odbiorcom znudziła się już Twoja reklama i pora przygotować coś nowego. Z tego względu właśnie warto współpracować z profesjonalną agencją marketingową, która przygotuje szatę graficzną niezbędną do przeprowadzenia kampanii. Na wizualności zdecydowanie nie warto oszczędzać – reklamy remarketingowe oparte wyłącznie na tekście nie sprawdzają się. To banery są tym, co przyciąga uwagę!

 

Ile kosztuje kampania remarketingowa?

Nie da się tego przewidzieć z góry, ponieważ koszty są uzależnione od kliknięć w reklamę. Samo wyświetlanie nie jest płatne, ale już przejście użytkownika na daną stronę – tak. Dlatego warto ustawić reklamę testową, którą można swobodnie modyfikować, np. tygodniowo czy nawet dziennie, by wybrać najbardziej optymalną opcję i wówczas ustalić budżet miesięczny.

Jeśli martwisz się, że nie będziesz w stanie zobaczyć efektów remarketingu, to pora odsunąć wszystkie troski na bok. Dla naszych klientów przygotowujemy specjalistyczne podsumowania przeprowadzonych kampanii remarketingowych. Dzięki nim zyskasz klarowny obraz tego, ile pieniędzy wydałeś, ile osób kliknęło w reklamę oraz jaka liczba osób zdecydowania się na wykonanie zakupów w sklepie internetowym. Zebranie takich danych razem umożliwia wyliczenie kosztu pozyskania jednego klienta, co może być przydatne przy planowaniu późniejszych kampanii remarketingowych.

Jak skutecznie korzystać z remarketingu?

Wybór platformy zależy od Ciebie, choć oczywiście nasz zespół zaproponuje najkorzystniejsze rozwiązania. Zwykle pracujemy na reklamach remarketingowych Facebooka lub Google AdWords, w zależności od tego, do jakich potencjalnych klientów chcesz dotrzeć. Jednocześnie warto podkreślić, że AdWords to na tyle rozwinięta platforma, że stworzone w niej reklamy można wykorzystywać chociażby do promocji na YouTubie. To ważne, ponieważ dzięki temu tak naprawdę z jednej platformy można zarządzić kilkudziesięcioma reklamami i porównywać wyniki na bieżąco. Zaletą AdWords jest również możliwość wyboru jednej z kilku kampanii remarketingowych (wskazać można chociażby kampanię podstawową, mobilną, dynamiczną, w sieci wyszukiwania czy Customer Match). Na podstawie rozmowy i informacji o Twojej firmie będziemy mogli podpowiedzieć, który typ reklamy w Twoim przypadku będzie najbardziej efektywny. W ten sposób już nawet przy reklamie testowej szybko zobaczysz pierwsze efekty remarketingu! A czy warto korzystać z AdWords? Coż, wystarczy wspomnieć, że reklamy remarketingowe Google nierzadko zyskują dwukrotnie większą klikalność (w porównaniu do standardowych reklam). To bardzo dobry wynik, który trudno byłoby przebić standardową reklamą. W remarketing zdecydowanie warto inwestować! Nie musisz wiedzieć co i jak, ani nawet pamiętać tych wszystkich pojęć i nazw. To już nasze zadanie – Twoje ogranicza się do rozmowy z nami. Na jej podstawie stworzymy optymalną kampanię na Facebooku lub w Google. Proste? Jak najbardziej!

Jeśli jesteście zainteresowani skorzystaniem z usług agencji reklamowej, zapraszamy serdecznie. Dzięki naszemu remarketingowi podniesiesz liczbę konwersji, zbudujesz lojalność i dotrzesz do konkretnych odbiorców. Nie musisz się o nic martwić – agencja MINT przeprowadzi dla Was remarketing kompleksowo! Nie tylko zajmiemy się zaplanowaniem całej kampanii i maksymalnie zoptymalizujemy koszty remarketingu, ale również będziemy monitorować jego efektywność. Na końcu dostarczymy raport z przeprowadzonych działań (obejmujących zarówno Facebook, jak i Google AdWords). Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą agencji reklamowej! Zwiększ swoją widoczność w sieci i zbuduj nową bazę klientów. Dzięki temu wzrosną Twoje zyski i pozycjonowanie strony w Google. Postaw na mądre inwestowanie w biznes dzięki dobrze przemyślanemu remarketingowi!