Fanpage
Fanpage
Badania pokazują, że z Twittera korzysta w Polsce nawet 2,5 miliona użytkowników. Liczba ta rośnie z roku na rok, ponieważ ten serwis społecznościowy cieszy się coraz większą popularnością. Warto wiedzieć, że na Twitterze świetnie radzą sobie nie tylko osoby prywatne czy politycy, ale również firmy. Aby jednak odnieść sukces w tym miejscu, należy zadbać o indywidualną strategię. Tylko dzięki temu Twoje konto zostanie zauważone.
Jak to zrobić? Przede wszystkim należy pamiętać o najważniejszej rzeczy, czyli o roli tego serwisu społecznościowego. Twitter powstał z myślą o rozmowach. To miejsce na przekazywanie myśli innych, na odpowiadanie na nie, na dzielenie się ważnymi informacjami, ale też… na odrobinę humoru. W końcu nie samymi poważnymi informacjami człowiek żyje!
Odpowiednio poprowadzony Twitter ma szansę szybko stać się popularnym medium, które może bardzo pozytywnie wpłynąć na rozpoznawalność marki. Aby tak się stało, należy zadbać o kilka rzeczy. Dobrze zaplanowany content i świadomość, że po drugiej stronie siedzą konkretni odbiorcy jest tutaj bardzo ważna. Każdy przedsiębiorca musi zdawać sobie sprawę z tego, że jego firma nie zrobi kariery na Twitterze, jeśli dany profil ograniczy się do suchych faktów. Warto podejść do tego serwisu społecznościowego bardziej kreatywnie. Taka postawa przyniesie wymierne efekty!
Twitter, który rzeczywiście żyje, a nie zamienia się w rubrykę reklamową, będzie szybko przyciągał nowych obserwatorów. Udostępnianie pojedynczych tweedów i przekazywanie ich dalej jest bardzo proste i chętnie stosowane przez użytkowników Twittera. Warto więc być aktywnym i dać szansę innym użytkownikom na zainteresowanie się naszymi treściami. Im lepiej poprowadzony Twitter, tym szybciej zostanie doceniony i zauważony.
Co więcej, z uwagi na dość dynamiczny charakter serwisu, interakcje zachodzą tutaj znacznie szybciej niż na innych platformach. Warto to wykorzystać. Twoja firma może angażować się w dyskusje czy pytania użytkowników (niekoniecznie związane ściśle z Twoją działalnością) albo sama prowokować pytania. Ważne jest, by nie zamykać się na jedną formę komunikacji. Twitter lubi dyskusje i zdecydowanie nie powinien zamykać się wyłącznie na publikowaniu ogłoszeń. Statyczne i jednolite konto firmowe na Twitterze raczej nie osiągnie sukcesu, więc szkoda czasu na takie działania.
Oczywiście, nie oznacza to, że należy całkowicie zrezygnować ze sprzedaży na Twitterze. Należy jednak zadbać o to, by była ona poprowadzona w sposób skuteczny. Badania pokazują, że nawet 84% użytkowników zapoznaje się z informacjami zamieszczanymi przez marki. Warto więc wykorzystać przestrzeń na Twitterze do mądrego przeprowadzenia reklamy.
Jak to zrobić? My to wiemy!
WYKORZYSTAJ
Nasz. Twojej firmy. Biznesu, który przyniesie dochody, jeżeli tylko na to pozwolisz.
Zawsze warto próbować. Pokażemy Ci, jak.
Stały kontakt z dedykowanym opiekunem
To osoba odpowiedzialna za prowadzenie Twojego konta na Twitterze. Ogół działań wokół prowadzenia fanpage obejmuje między innymi tworzenie treści, wyszukiwanie informacji branżowych, sprawdzanie działań konkurencji, moderację komentarzy, wpisów, pytań od innych użytkowników oraz raport z działań.
Przygotowanie treści i grafik do filmów.
Urozmaicenie ma znaczenie! W ramach pakietu możemy przygotować dla Ciebie nie tylko najciekawsze treści, ale też grafiki, które przyciągną spojrzenia odbiorców. Dostosowujemy je do wymogów Twittera oraz do stylu marki.
Odpisywanie na wiadomości, komentarze i posty
Interakcja z potencjalnymi klientami jest ważna w każdym serwisie społecznościowym, na Twitterze odgrywa ona jednak szczególne znaczenie. Udostępnienia treści, odnoszenie się do aktualnych wątków społecznych, kulturowych i innych (tzw. real time marketing) oraz stały kontakt z użytkownikami to absolutna podstawa. Agencja marketingowa może odciążyć Cię z moderowania fanpage’a. Przejmiemy stery i będziemy reagować na bieżąco na wszelkie informacje, wiadomości czy komentarze!
Obsługa wydarzeń lub konkursów
Konkursy na Twitterze nie cieszą się dużą popularnością. Najwyższa pora to zmienić! To prosty i skuteczny sposób na zdobycie dodatkowych obserwatorów. Warto wiedzieć, że Twitter umożliwia tworzenie zarówno odpowiedzi w formie pisemnej, jak i wzbogaconej o ilustrację, co ułatwia organizowanie konkursów. W ramach promocji możemy stworzyć specjalny hasztag, za pomocą którego firma będzie w stanie dotrzeć do wszystkich wpisów konkursowych bez żadnego problemu!
Comiesięczny raport z działań
Raport uwzględnia m.in. liczbę opublikowanych postów, statystyki związane z działaniem fanpage na Twitterze oraz zainteresowanie użytkowników poszczególnych treściami. To gwarantuje możliwość śledzenia na bieżąco postępów danego fanpage’a.
Promocja treści
Nie pozostawiamy treści „samych sobie”. Staramy się, by docierały do jak największej liczby użytkowników. W tym celu stosujemy jak najwięcej interakcji, dzięki którym jesteśmy w stanie dotrzeć do większej liczby użytkowników.
Obsługa reklam
Warto wiedzieć, że Twitter udostępnia również mnogość rozwiązań dla osób zainteresowanych reklamą w tym serwisie społecznościowym. Znamy mechanizmy reklam na Twitterze i bez problemu dopasujemy odpowiedni rodzaj do Twojej firmy!
INNOWACJA
Dzięki profilowi na Facebooku zbudujesz silne relacje z potencjalnymi klientami, ułatwisz proces zamawiania produktów swojej marki oraz zadbasz o wysoką jakość i prestiż swojej firmy.
Skorzystaj z możliwości z nowoczesnych narzędzi marketingowych. Teraz. Zanim to zrobi konkurencja.
Przede wszystkim tym, że każdy wpis ma ograniczoną liczbę znaków. Obecnie w jednym tweecie można opublikować 140 znaków. To niewiele, dlatego przekaż w każdym wpisie powinien być zwięzły i klarowny. Takie ograniczenie ma też jednak swoje plusy – pobudza do kreatywności i sprzyja wymyślaniu odpowiedniego przekazu marketingowego. Nie każdemu udaje się to zrobić dobrze. Napisaliśmy już niejednego tweeta, więc nie musisz głowić się nad tym, jak zmieścić w kilku zdaniach wszystkie istotne informacje. Zostaw to nam!
Skrócenie treści sprawia, że Twitter wymaga indywidualnego podejścia. Nie można tutaj po prostu przekopiowywać postów z Facebooka czy z Instagrama, bo zdania urwane w połowie nie miałyby żadnego sensu. Dlatego właśnie na Twitterze należy zadbać o unikalne treści. Ilość nie ma aż tak dużego znaczenia jak jakość (choć oczywiście regularne publikacje są jak najbardziej mile widziane!). Pamiętajmy jednak o tym, że warto rozróżniać treści i nie powielać ich na różnych serwisach społecznoościowych. Dlaczego? Jeśli dana osoba będzie obserwować Twoją firmę np. zarówno na Twitterze, jak i na Facebooku, to przez powielanie przeczyta daną informację dwa razy. To może zniechęcić kogoś do dalszego zapoznawania się z treściami.
Twitter, podobnie jak Facebook czy Instagram, umożliwia wyszukiwanie informacji za pomocą hasztagów. Dzięki nim można z łatwością odnaleźć wpisy na konkretny temat lub obserwować interesujące nas rozmowy. Hasztagi znacząco ułatwiają porządkowanie przestrzeni na Twitterze, dlatego marki również jak najbardziej powinny z nich korzystać. Pod poszczególne hasztagi można nawet stworzyć całe serie postów, w których firmy będą informować o aktualnej sytuacji, o promocjach, o nowinkach branżowych i innych rzeczach.
Prowadzenie Twittera wymaga znajomości marketingu, czujnego oka i szybkiej reakcji. Teoretycznie można robić to amatorsko, ale przykłady wielkich firm pokazują, że najpopularniejsze Twittery to takie, które mają zaplanowaną strategię marketingową. Naszym zdaniem nie da się więc prowadzić w udany sposób konta w serwisie społecznościowym w sytuacji, gdy uprzednio nie zadbamy o odpowiedni post plan, o śledzenie na bieżąco konkurencji, nowinek branżowych i sporą dawkę moderacji. Twitter bez interakcji z innymi użytkownikami po prostu umiera i zapewnia się w tablicę ogłoszeń. A przecież nie o to chodzi! Aby Twoje konto firmowe na Twitterze „żyło”, musisz dostarczyć odpowiedniej dawki materiału. Nie wiesz, jak to zrobić? Żaden problem! Od tego jesteśmy my. Wiemy, gdzie szukać najważniejszych informacji, jak wyselekcjonować treści, które będą odpowiednie na Twittera, kiedy publikować i z kim rozmawiać, by konto stawało się z miesiąca na miesiąc coraz bardziej rozpoznawalne. Brzmi jak sporo pracy? Owszem. Dlatego właśnie nasza usługa fanpage dla firm gwarantuje możliwość odciążenia Twojego przedsiębiorstwa z pracy marketingowej. Wszystkim zajmujemy się my, a na koniec dostarczamy szczegółowy raport z działań! Skontaktuj się z nami jeszcze dziś, by rozpocząć współpracę i wzmocnić rozpoznawalność swojej marki. Nie musisz wychodzić z domu, by skorzystać z opcji prowadzenia fanpage przez agencję interaktywną! Wystarczy jeden telefon lub mail, a resztą zajmiemy się my!