
06 kwi Content marketing – dlaczego jest tak ważny?
Szukasz skutecznych kanałów komunikacji z klientami? Chcesz budować silną i pozytywną więź z odbiorcami? Postaw na content marketing! Nie ignoruj narzędzia, które idealnie odpowiada na potrzeby dzisiejszego marketingu. Sprawdź, dlaczego warto inwestować w treści i jakie treści publikować, by działały na Twoją korzyść!
Jakie korzyści oferuje content marketing?
Content marketing, czyli marketing treści to dziś jeden z kluczowych rodzajów strategii marketingowej w internecie. Realizuje się ją poprzez tworzenie i publikowanie atrakcyjnych treści, które przyciągają uwagę wybranej grupy odbiorców, a w efekcie – angażują ich do długotrwałej relacji. Działania te odbywają się bez użycia komunikatów sprzedażowych.
Inwestując w content marketing możesz liczyć na:
- większy ruch na stronie WWW,
- lepszą widoczność strony w Google,
- zaufanie klientów do marki,
- pozytywny wizerunek,
- wyróżnienie się spośród konkurencji.
Najskuteczniejsze narzędzia content marketingu
Artykuły – podstawowe narzędzie content marketingu. Wartościowe treści mogą być dystrybuowane za pomocą bloga, social mediów, e-booka lub newslettera.
Infografika – świetny sposób na zwrócenie uwagi odbiorcy. Treści w formie infografiki mają nawet do 90 % więcej wyświetleń od tych w formie tradycyjnego tekstu.
Wideo – „najgorętsza” obecnie forma content marketingu. Może być prezentowana w formie transmisji live, relacji z eventów, webinarów, filmów instruktażowych i nie tylko.
SPODOBAŁ SIĘ ARTYKUŁ?
Zapisz się do newslettera i otrzymuj regularne powiadomienia o nowych wpisach!