fbpx
 

Content marketing – dlaczego jest tak ważny?

Content marketing – dlaczego jest tak ważny?

Szukasz skutecznych kanałów komunikacji z klientami? Chcesz budować silną i pozytywną więź z odbiorcami? Postaw na content marketing! Nie ignoruj narzędzia, które idealnie odpowiada na potrzeby dzisiejszego marketingu. Sprawdź, dlaczego warto inwestować w treści i jakie treści publikować, by działały na Twoją korzyść!

Jakie korzyści oferuje content marketing?

Content marketing, czyli marketing treści to dziś jeden z kluczowych rodzajów strategii marketingowej w internecie. Realizuje się ją poprzez tworzenie i publikowanie atrakcyjnych treści, które przyciągają uwagę wybranej grupy odbiorców, a w efekcie – angażują ich do długotrwałej relacji. Działania te odbywają się bez użycia komunikatów sprzedażowych.

Inwestując w content marketing możesz liczyć na:

  • większy ruch na stronie WWW,
  • lepszą widoczność strony w Google,
  • zaufanie klientów do marki,
  • pozytywny wizerunek,
  • wyróżnienie się spośród konkurencji.

Najskuteczniejsze narzędzia content marketingu

Artykuły – podstawowe narzędzie content marketingu. Wartościowe treści mogą być dystrybuowane za pomocą bloga, social mediów, e-booka lub newslettera.

Infografika – świetny sposób na zwrócenie uwagi odbiorcy. Treści w formie infografiki mają nawet do 90 % więcej wyświetleń od tych w formie tradycyjnego tekstu.

Wideo – „najgorętsza” obecnie forma content marketingu. Może być prezentowana w formie transmisji live, relacji z eventów, webinarów, filmów instruktażowych i nie tylko.

SPODOBAŁ SIĘ ARTYKUŁ?

Zapisz się do newslettera i otrzymuj regularne powiadomienia o nowych wpisach!

Nie znaleziono żadnych pól.