fbpx
 

Trendy w marketingu online na 2018 rok

Trendy w marketingu online na 2018 rok

Nowy rok to czas zmian – także w marketingu online. Śledzenie bieżących trendów pozwala markom docierać do nowych klientów, nawiązywać trwalsze relacje z obecnymi i generować większy ruch na stronie WWW, a co za tym idzie – zwiększać zyski. Firmy, które chcą utrzymać się na konkurencyjnym rynku, powinny za nimi nadążać. W które działania online warto inwestować w 2018 roku?
 

Jeszcze więcej video

Video marketing święcił triumfy już w poprzednim roku. Obecnie jego pozycja jeszcze bardziej się umacnia, na najlepiej wskazują statystyki – zgodnie z nimi aż 82 % internautów preferuje video od postów w social media!

Współpraca z influencerami

2018 rok będzie z pewnością rokiem współpracy z liderami opinii. Są nimi przede wszystkim blogerzy, vlogerzy i instagramerzy. To oni gromadzą wokół siebie obserwatorów, pozwalając markom na budowanie wiarygodnego zasięgu i bliskich relacji z odbiorcami.

Wartościowy content

Nie zmniejszy się również ranga dobrych jakościowo treści. Wręcz przeciwnie – w nadchodzącym czasie wzrośnie zapotrzebowanie na autentyczne i kreatywne treści, zwłaszcza te przedstawione w formie popularnych ostatnio infografik.

User experience 

Na znazeniu zyskają również pozytywne doświadczenia użytkowników ze stroną WWW, czyli UX (user experience). Firmy projektować będą strony w pełni funkcjonalne i intuicyjne dla odbiorców, a przez to bardziej przyjazne dla mechanizmów wyszukiwarek.

Chatboty

Jeszcze więcej w marketingu online do czynienia będziemy mieć z botami i chatbotami, automatycznie odpowiadającymi na wiadomości i komentarze. Dzięki ich zastosowaniu, potencjalni  odbiorcy marki otrzymują spersonalizowany komunikat, dający im poczucie indywidualnego traktowania. A to najlepszy sposób na zdobycie zaufania!

 

SPODOBAŁ SIĘ ARTYKUŁ?

Zapisz się do newslettera i otrzymuj regularne powiadomienia o nowych wpisach!

Nie znaleziono żadnych pól.