Szukasz skutecznych kanałów komunikacji z klientami? Chcesz budować silną i pozytywną więź z odbiorcami? Postaw na content marketing! Nie ignoruj narzędzia, które idealnie odpowiada na potrzeby dzisiejszego marketingu. Sprawdź, dlaczego warto inwestować w treści i jakie treści publikować, by działały...

Nowy rok to czas zmian – także w marketingu online. Śledzenie bieżących trendów pozwala markom docierać do nowych klientów, nawiązywać trwalsze relacje z obecnymi i generować większy ruch na stronie WWW, a co za tym idzie – zwiększać zyski. Firmy,...

Wydaje Ci się, że liczna fanów to najlepszy wskaźnik kondycji fanpage`a Twojej firmy? Nic bardziej mylnego! Statystyki to coś więcej niż tylko liczba polubień. Ich śledzenie to najlepszy sposób na optymalizowanie strategii, a w efekcie – zwiększanie skuteczności działań podejmowanych...

Firmowy fanpage to nie wszystko. Ważna jest również bieżąca analiza podejmowanych na nim działań marketingowych. Monitorowanie statystyk i wyciąganie z nich wniosków pozwala skorygować strategię, a w efekcie zwiększyć jej skuteczność. Jak czytać statystyki Facebooka? Jak z nich korzystać?   Kto lubi...

W dobie ogromnej konkurencji rynkowej, posiadanie firmowego fanpage`a to dla wielu branż konieczność. Stworzenie profesjonalnej strony to bez wątpienia jeden z kluczowych elementów działań marketingowych w internecie. Pozwala ona bowiem docierać do potencjalnych klientów i zdobywać ich lojalność. Zobacz, jak...

Facebook to znacznie więcej niż tylko portal społecznościowy, służący utrzymywaniu stałego kontaktu ze znajomymi. Dziś jest on przede wszystkim potężnym narzędziem marketingowym dla marek z różnych branż. Serwis oferuje im bowiem szereg płatnych możliwości, pozwalających skutecznie promować działalność firmy wśród...

Obecność w social mediach to kluczowy element marketingu większości firm. Docieranie do swoich odbiorców z ofertą, budowanie lojalnej społeczności i kreowanie swojego wizerunku to tylko kilka możliwości, jakie daje posiadanie fanpage`a na Facebooku. Prowadzenie działań w internecie warto powierzyć w...

Dynamicznemu rozwojowi technologii towarzyszy kształtowanie się nowych trendów w marketingu internetowym. Stają się one nieodłącznym elementem komunikacji prowadzonej w sieci przez firmy z każdej niemal branży. Śledzenie trendów pozwala im w pełni dopasowywać się do zachodzących przemian, trafiać w oczekiwania...