fbpx
 

Rozwój mediów społecznościowych zrewolucjonizował sposób, w jaki marki komunikowały się przez lata z odbiorami swoich produktów i usług. Jednostronny monolog został wyparty przez dialog, do którego niezbędne jest umiejętne wywołanie zaangażowania u konsumentów. To właśnie reakcja odbiorców jest kluczowym wskaźnikiem,...

Landing page, znana też pod nazwą strony docelowej lub strony produktowej, to rodzaj strony internetowej, którą tworzy się w celu realizacji założonych wcześniej celów związanych z promocją produktu lub usługi marki. Użytkownik trafiający na stronę – bezpośrednio z wyszukiwarki, poprzez...

W dobie olbrzymiej konkurencji, prowadzenie fanpage`a stało się niemal obowiązkowym elementem marketingu firm z każdej niemal branży. Klienci równie często co strony WWW marek, odwiedzają ich profile na kontach społecznościowych. Choć założenie fanpage`a zajmuje zaledwie kilka minut, systematyczne pozyskiwanie nowych...

Media społecznościowe stały się kluczowym narzędziem marketingowym dla firm z wielu branż. Umiejętnie prowadzony profil na Facebooku może być dla nich doskonałym uzupełnieniem pozostałych działań promocyjnych, dzięki możliwości szybkiego dotarcia do potencjalnych klientów, lepszego poznania ich potrzeb i zbudowania z...

Podstawą wszystkich działań marketingowych jest przekonanie potencjalnych odbiorców do zaangażowania się w proces zakupu produktów lub usług oferowanych przez markę. Skutecznym sposobem oddziaływania na potencjalnych klientów jest Call To Action – wezwanie do działania, które prowadzi do podjęcia przez nich...

Układ nawigacyjny to jeden z kluczowych aspektów decydujących o użyteczności strony WWW. Dobrze zaprojektowany działa niczym GPS – pomaga użytkownikowi szybko i wygodnie odnaleźć pożądane treści w witrynie. Czym powinna cechować się nawigacja zorientowana na potrzeby internauty odwiedzającego naszą stronę...