W dobie olbrzymiej konkurencji, prowadzenie fanpage`a stało się niemal obowiązkowym elementem marketingu firm z każdej niemal branży. Klienci równie często co strony WWW marek, odwiedzają ich profile na kontach społecznościowych. Choć założenie fanpage`a zajmuje zaledwie kilka minut, systematyczne pozyskiwanie nowych...

Media społecznościowe stały się kluczowym narzędziem marketingowym dla firm z wielu branż. Umiejętnie prowadzony profil na Facebooku może być dla nich doskonałym uzupełnieniem pozostałych działań promocyjnych, dzięki możliwości szybkiego dotarcia do potencjalnych klientów, lepszego poznania ich potrzeb i zbudowania z...

Podstawą wszystkich działań marketingowych jest przekonanie potencjalnych odbiorców do zaangażowania się w proces zakupu produktów lub usług oferowanych przez markę. Skutecznym sposobem oddziaływania na potencjalnych klientów jest Call To Action – wezwanie do działania, które prowadzi do podjęcia przez nich...

Układ nawigacyjny to jeden z kluczowych aspektów decydujących o użyteczności strony WWW. Dobrze zaprojektowany działa niczym GPS – pomaga użytkownikowi szybko i wygodnie odnaleźć pożądane treści w witrynie. Czym powinna cechować się nawigacja zorientowana na potrzeby internauty odwiedzającego naszą stronę...

Jak pokazują badania E-commerce w Polsce 2016 przeprowadzone przez Gemius, już ponad 50 % Polaków kupuje regularnie w sieci. Wizja szybkiego zarobku i niższe, w porównaniu z tradycyjnym sklepem, koszty prowadzenia kuszą z kolei przedsiębiorców, którzy coraz częściej i chętniej...

Dobór kolorystyki to jeden z kluczowych elementów projektowania stron internetowych. Odpowiednio zestawione barwy sprawiają, że użytkownicy serwisu chętniej i dłużej go przeglądają. Gdy kolory rażą w oczy i utrudniają czytanie, odwiedzający mogą zamknąć stronę WWW po kilku sekundach i już...