fbpx
 

Jednym z kluczowych elementów każdego biznesu jest dobrze prowadzona obsługa klienta. Dzięki nowym, dostępnym obecnie technologiom, sposób komunikacji marek z klientami przechodzi prawdziwą rewolucję. Sprzedaż produktów i usług doskonale wspierają takie rozwiązania, jak choćby chatboty. Jak działają? Dlaczego warto z nich...

Szukasz skutecznych kanałów komunikacji z klientami? Chcesz budować silną i pozytywną więź z odbiorcami? Postaw na content marketing! Nie ignoruj narzędzia, które idealnie odpowiada na potrzeby dzisiejszego marketingu. Sprawdź, dlaczego warto inwestować w treści i jakie treści publikować, by działały...

Nowy rok to czas zmian – także w marketingu online. Śledzenie bieżących trendów pozwala markom docierać do nowych klientów, nawiązywać trwalsze relacje z obecnymi i generować większy ruch na stronie WWW, a co za tym idzie – zwiększać zyski. Firmy,...

Firmowy fanpage to nie wszystko. Ważna jest również bieżąca analiza podejmowanych na nim działań marketingowych. Monitorowanie statystyk i wyciąganie z nich wniosków pozwala skorygować strategię, a w efekcie zwiększyć jej skuteczność. Jak czytać statystyki Facebooka? Jak z nich korzystać?   Kto lubi...

W dobie ogromnej konkurencji rynkowej, posiadanie firmowego fanpage`a to dla wielu branż konieczność. Stworzenie profesjonalnej strony to bez wątpienia jeden z kluczowych elementów działań marketingowych w internecie. Pozwala ona bowiem docierać do potencjalnych klientów i zdobywać ich lojalność. Zobacz, jak...