Dynamicznemu rozwojowi technologii towarzyszy kształtowanie się nowych trendów w marketingu internetowym. Stają się one nieodłącznym elementem komunikacji prowadzonej w sieci przez firmy z każdej niemal branży. Śledzenie trendów pozwala im w pełni dopasowywać się do zachodzących przemian, trafiać w oczekiwania...

Zmieniłeś wygląd strony internetowej swojej firmy, dbając o stronę graficzną i wartościowe treści. Liczysz więc, że z jej pomocą przyciągniesz nowych klientów. Tymczasem licznik odwiedzin strony i poziom konwersji ani drgną. Zastanawiasz się dlaczego? Winny tej sytuacji może być brak...

Twoja strona generuje małą liczbę odsłoń? Chcesz poznać powód niezadowalających statystyk witryny? Pomoże Ci w tym profesjonalny audyt strony WWW! W dobie ogromnej konkurencji sama obecność firmy w internecie to nie wszystko. Dogłębne poznanie kondycji strony to pierwszy krok w...

Sezonowość sprzedaży to problem, z którym borykają się właścicele sklepów internetowych w wielu branżach. Nic dziwnego – nie bez powodu sprzęt narciarski kupujemy głównie w okresie zimowym, a wyprawkę szkolną dla dziecka przed rozpoczęciem semetru. Przed wahaniami sprzedaży można i...

Statystyki postów spędzają sen z powiek większości osób administrujących firmowymi fanpage`ami. Każdy z nas chciałby przecież docierać do jak największej grupy odbiorców. Nie ułatwia nam jednak tego specjalny algorytm Facebooka. Dlaczego ogranicza on grono osób, które wyświetlane są nasze treści?...

Kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania jest odpowiednia optymalizacja strony. Odnosi się ona do kodu, grafik, jak i treści zawartych w witrynie. I to właśnie tekstom, wpływającym na pozycję strony w wyszukiwarce, przyglądamy się dziś bliżej. Jakie treści publikować na stronie firmowej,...