fbpx
 

Statystyki postów spędzają sen z powiek większości osób administrujących firmowymi fanpage`ami. Każdy z nas chciałby przecież docierać do jak największej grupy odbiorców. Nie ułatwia nam jednak tego specjalny algorytm Facebooka. Dlaczego ogranicza on grono osób, które wyświetlane są nasze treści?...

Kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania jest odpowiednia optymalizacja strony. Odnosi się ona do kodu, grafik, jak i treści zawartych w witrynie. I to właśnie tekstom, wpływającym na pozycję strony w wyszukiwarce, przyglądamy się dziś bliżej. Jakie treści publikować na stronie firmowej,...

Umiejętnie zaprojektowana strona firmowa, podobnie jak GPS, umożliwia użytkownikowi szybkie i bezproblemowe eksplorowanie interesujących go treści. Kluczową w tym rolę odgrywa odpowiednia budowa nawigacji, która wpływa na czas, jaki użytkownik spędza na stronie oraz determinuje wartość tak zwanego współczynnika odrzuceń...

Większość współczesnych przedsiębiorców ma świadomość korzyści związanych z prowadzeniem marketingu w internecie. Posiadanie własnej strony online to dziś dla nich nie tyle co możliwość, a wręcz konieczność, pozwalająca na docieranie do potencjalnych odbiorców. Ważną rolę w strategii marek, poza klasycznymi...

Internet to potężne medium, którego potencjał dostrzega większość współczesnych przedsiębiorców, chcących docierać ze swoimi usługami i produktami do szerokiego grona klientów. By skutecznie korzystać z możliwości, jakie daje internet, konieczne jest rozróżnienie najpopularniejszych rodzajów stron WWW pod względem zawartości merytorycznej...

Prowadząc firmowego fanpage`a chcemy, by publikowane na nim treści docierały do jak największej grupy odbiorców. Budowanie zaangażowanej społeczności wymaga jednak nieustannego jej poznawania. Dogłębna analiza grupy docelowej, powie nam sporo nie tylko o tym, kim są nasi fani , ale...