fbpx
 

Czy blogi w dobie dominacji Youtube’a i Instagrama mają jeszcze sens? Okazuje się, że jak najbardziej. Choć wiele osób wybiera bardziej graficzną formę przekazu, to jednak słowo pisane w Internecie wciąż cieszy się sporą popularnością i ma swoje grono fanów....

Skupianie się na SEO to jeden z podstawowych błędów różnych przedsiębiorstw, zarówno tych mniej, jak i bardziej doświadczonych. Choć niewątpliwie dobrze stworzone SEO może mieć wpływ na pozycjonowanie strony, to jednak warto pamiętać, że należy stosować je z rozwagą. Jeśli...

Influence marketing to jeden z najważniejszych nurtów marketingowych tego roku. Powstanie takich narzędzi, jak np. AdBlock sprawiło, że reklamodawcy musieli znaleźć inne formy dotarcia do potencjalnego klienta. Skutecznym sposobem okazało się nawiązywanie współpracy z influencerami, czyli z osoba, które w...

Instagram to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi komunikacji z potencjalnymi klientami. Warto poświęcić nieco czasu na stworzenie dobrego contentu, który zapewni nam stałe grono osób obserwujących i zwiększy rozpoznawalność marki. Co robić, by twój Instagram przyciągnął jak najwięcej osób? Zapoznaj...

Próbujesz nadążać za trendami marketingowymi, ale wciąż natykasz się na nieznane sformułowania czy skróty? Nasz słownik marketingowy pomoże Ci nieco uporządkować wiedzę! Zachęcamy do zapoznania się z materiałem! Ad Sense – to platforma reklamowa, która umożliwia wyświetlanie reklam na stronach www...

Prowadzenie biznesu online nie zwalnia przedsiębiorców ze znajomości prawa. Warto dokładnie zapoznać się z przepisami dotyczącymi prowadzenia sklepu w Internecie lub innej, szeroko pojętej działalności. Brak znajomości regulacji prawnych może wiązać się z różnymi nieprzyjemnościami. Jeśli więc do tej pory...